فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران دارای ۱۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران :
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی نقش رسانههایجدیددر ارتقاءفرهنگدینیدرمیان دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و سوره است. سوال اصلی این تحقیق این است که آیا رابطهای بین رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی وجود دارد؟
در این پژوهش با سود جستن ازآراء صاحب نظران،نتایج تحقیقات پیشین و مشاهدات شخصی نگارنده استفاده از رسانه ها را در سه حوزه نوع استفاده،میزان استفاده ومکان استفاده است و متغیرهای زمینه ای شامل(جنسیت، سن ، میزان تحصیلات، وضعیت اشتغال) را به عنوان متغیرهای مستقل و فرهنگ دینی را به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته است.
این تحقیق از نوع اکتشافی – توصیفی و روش آن پیمایش است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه تهران و دانشگاه سوره هستند که تعداد آنها ۷۰۰ نفر است. که از بین این تعداد ۲۴۶ نفر از طریق فرمول کوکران به روش نمونه گیری ترکیبی از نوع خوشهای و اتفاقی(دردسترس) انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی و آزمون فرضیه های تحقیق به ما نشان داد که بین مولفههای فردی مانند جنسیت ، وضعیت تاهل و.. با مکان استفاده از رسانه های جدید رابطه معنی داری وجود دارد از طرفی بین وضعیت تاهل و جنسیت با میزان استفاده از رسانه های جدید رابطه معنی داری یافت نشد و براساس نتایج بدست آمده از این پژوهش۴۸% دانشجویان فقط از رسانههای جدید استفاده میکنند که میانگین سنی آنها بین ۲۰-۳۰ می باشد.
روایی این پژوهش از نوع صوری و پایایی آن برحسب ضریب آلفای کرونباخ برای متغیر وابسته پژوهش ۷۵% است.
واژگان کلیدی: رسانه، رسانه های جدید، فرهنگ دینی،نقش رسانه های جدید
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش…………………………………………………………………………….۱
مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۲-۳
۱-۱- بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………..۳-۴
۲-۱- طرح و تحدید موضوع……………………………………………………………………………………………….۴
۳-۱- اهمیت موضوع…………………………………………………………………………………………………………۴
۴-۱-ضرورت موضوع……………………………………………………………………………………………………….۵
۴-۱- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۴-۱- هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………….۵
۲-۴-۱- اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………..۵
فصل دوم: بررسی ادبیات نظری پژوهش…………………………………………………………..۶
مقدمه………………………………………………………………………………………………………..۷
گفتار اول: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………۸
۱-۱-۲- پیشینه های داخلی……………………………………………………………………………………………….۸-۱۰
نقد تحقیقات داخلی ذکر شده……………………………………………………………………………………………..۱۰
۲-۱-۲- پیشینه های خارجی…………………………………………………………………………………………..۱۰-۱۱
نقد تحقیقات خارجی ذکر شده……………………………………………………………………………………………۱۱
گفتار دوم: رسانه ها(جدید وسنتی)……………………………………………………………………………………….۱۲
۱-۲-۲- مفهوم رسانه…………………………………………………………………………………………………….۱۲-۱۴
۲-۲-۲- انواع نقش رسانه ها…………………………………………………………………………………………….۱۴-۱۵
۳-۲-۲- انواع رسانه ها………………………………………………………………………………………………………۱۵
۴-۲-۲- انواع رسانه های جدید…………………………………………………………………………………………۱۶-۱۹
۵-۲-۲- رسانه های اجتماعی مجازی…………………………………………………………………………………۲۰-۲۳
۶-۲-۲- پارادایم رسانه های جدید…………………………………………………………………………………….۲۴-۲۶
۷-۲-۲- ویژگی و کارکردهای رسانه های جدید…………………………………………………………………..۲۷
۸-۲-۲-جمع بندی………………………………………………………………………………………………………. ۲۸-۲۹
۹-۲-۲- ارتباطات و رسانه های سنتی……………………………………………………………………………………۳۰
۱۰-۲-۲- مهمترین ویژگی ها و کارکردهای ارتباطات سنتی…………………………………………………..۳۱-۳۲
۱۱-۲-۲- آشنایی با رسانه های سنتی دینی…………………………………………………………………………۳۲-۳۶
۱۲-۲-۲- ابعادی از الگوی ارتباطات سنتی در ایران……………………………………………………………….۳۷-۳۸
گفتار سوم: فرهنگ و دین ………………………………………………………………………………………………….۳۹
۱-۳-۲- مفهوم لغوی فرهنگ و شاخص های آن…………………………………………………………………..۳۹-۴۰
۲-۳-۲- بستر تاریخیمفهوم فرهنگ………………………………………………………………………………….۴۰-۴۳
۳-۳-۲- دین…………………………………………………………………………………………………………………….۴۴
۴-۳-۲- تعریف فرهنگ دینی……………………………………………………………………………………………۴۵-۴۶
۵-۳-۲- سرفصل های عملی فرهنگ دینی………………………………………………………………………………۴۶
۶-۳-۲- تبلیغ سنتی و مدرن پیام های دینی رسانه………………………………………………………………………۴۷
۷-۳-۲-ویژگی تبلیغات سنتی و مدرن………………………………………………………………………………..۴۸-۴۹
۸-۳-۲- وجه پیامآوری رسانه برای دین…………………………………………………………………………………..۴۹
۹-۳-۲- انواع گفتمان………………………………………………………………………………………………………….۵۰
۱۰-۳-۲- وجه گفتمانپردازی رسانه برای دین…………………………………………………………………………۵۰
۱۱-۳-۲- “دین رسانه ای ” یا ” رسانه دینی”……………………………………………………………………………۵۱
۱۲-۳-۲- مهمترین خدمات رسانه به دین……………………………………………………………………………..۵۱-۵۲
۱۳-۳-۲- مهمترین خدمات دین به رسانه……………………………………………………………………………..۵۳-۵۴
گفتارچهارم: نظریه ها……………………………………………………………………………………………………………۵۵
۱-۴-۲-نظریه ابزاری یا ابزارگرایانه………………………………………………………………………………………..۵۵
۲-۴-۲- رویکرد ذات گرایانه…………………………………………………………………………………………….۵۶-۵۷
۳-۴-۲- نظریه اقتضاء یا اقتضاگرایانه………………………………………………………………………………………..۵۸
۴-۴-۲- نظریه برجسته سازی……………………………………………………………………………………………..۵۹-۶۰
۵-۴-۲- نظریه استفاده و رضامندی………………………………………………………………………………………۶۱-۶۲
۶-۴-۲- آنتونی گیدنز: ساخت یابی………………………………………………………………………………………….۶۳
۷-۴-۲- نظریه تغییرات فرهنگی……………………………………………………………………………………………….۶۴
۸-۴-۲- نظریه وابستگی………………………………………………………………………………………………………۶۵-۶۶
۹-۴-۲- نظریه رسانه های جدید…………………………………………………………………………………………..۶۷-۶۸
۱۰-۵-۲- چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………….۶۹-۷۰
۶-۲- فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست متغیرها……………………………………………………………………………………………………………..۷۱
۷-۲- سوال های تحقیق………………………………………………………………………………………………………۷۱-۷۲
۸-۲- فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۷۲-۷۳
فصل سوم:روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………۷۴
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۷۵
۱-۳- نوع و روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۷۶
۲-۳- تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم و متغیرها…………………………………………………………………………۷۶-۸۴
۳-۳- واحد تحلیل……………………………………………………………………………………………………………………۸۴
۴-۳- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۴
۵-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………….۸۴
۶-۳- تکنیک گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………….۸۴
۷-۳- تکنیک پردازش داده ها……………………………………………………………………………………………………..۸۵
۸-۳- آزمونهای آماری مورد استفاده………………………………………………………………………………………….۸۵
۹-۳- روایی و پایایی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..۸۶
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………۸۷
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۱-۴- بررسی یافته های سطح توصیفی…………………………………………………………………………………….۸۹-۱۱۲
۲-۴- بررسی یافته های سطح تحلیلی …………………………………………………………………………………………۱۱۳
۱-۲-۴-.فرضیه های اصلی…………………………………………………………………………………………………۱۱۳-۱۱۴
۲-۲-۴-فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………………………….۱۱۴-۱۲۳
فصل پنجم: نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵
۱-۵- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۶
۱-۱-۵- جمع بندی یافته های توصیفی…………………………………………………………………………………۱۲۶-۱۲۸
۲-۱-۵-جمع بندییافته های تحلیلی…………………………………………………………………………………….۱۲۹-۱۳۲
۲-۵- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۳
۳-۵-پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
۱-۳-۵- پیشنهادهای اجرایی……………………………………………………………………………………………………….۱۳۴
۲-۳-۵- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
۴-۵- امکانات موجود درانجام پژوهش…………………………………………………………………………………………۱۳۴
۵-۵- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۱۳۵
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..۱۳۶-۱۳۷
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………۱۳۸-۱۴۰
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست وب سایت…………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۴۱
پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۲-۱۴۳
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست نمودار
۱-۱-۴: نمودار دایره ای متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………………۸۹
۲-۱-۴: نمودار متغیر سن……………………………………………………………………………………………………………..۹۱
۳-۱-۴: نمودار میله ای متغیر سطح تحصیلات…………………………………………………………………………………۹۱
۴-۱-۴-: نمودار دایره ای متغیر وضعیت اشتغال……………………………………………………………………………….۹۲
۵-۱-۴- : نمودار دایره ای متغیر وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………۹۳
۶-۱-۴- : نمودار متغیر نوع کسب آگهی های مذهبی ازرسانه……………………………………………………………..۹۴
۷-۱-۴- : نمودارمتغیر مدت زمان استفاده از رسانه سنتی(ساعت)………………………………………………………..۹۵
۸-۱-۴- : نمودار متغیر مدت زمان استفاده از رسانه جدید(ساعت)………………………………………………………۹۶
۹-۱-۴- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………….۹۷
۱۰-۱-۴- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………………………………………….۹۸
۱۱-۱-۴- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………..۹۹
۱۲-۱-۴- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………………………….۱۰۰
۱۳-۱-۴- : نمودار متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………………………..۱۰۲
۱۴-۱-۴- : نمودار متغیر رعایت حق الناس…………………………………………………………………………………….۱۰۳
۱۵-۱-۴- : نمودار متغیر حفظ پوشش اسلامی………………………………………………………………………………..۱۰۴
۱۶-۱-۴- : نمودار متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………………………۱۰۵
۱۷-۱-۴- : نمودار متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………………………………۱۰۶
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست جداول
۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرجنسیت…………………………………………………………………………………۸۹
۲-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرسن………………………………………………………………………………………۹۰
۳-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیرسطح تحصیلات……………………………………………………………………..۹۱
۴-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیروضعیت اشتغال……………………………………………………………………….۹۲
۵-۱-۴- جدول توزیع فراوانی جایگاه متغیروضعیت تاهل……………………………………………………………….۹۳
۶-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر کسب آگهی های مذهبی…………………………………………………………۹۴
۷-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های سنتی(ساعت)…………………………..۹۵
۸-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های جدید(ساعت)…………………………..۹۶
۹-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی……………………………………………….۹۷
۱۰-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………..۹۸
۱۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی………………………………………………۹۹
۱۲-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………۱۰۰
۱-۴ – جدول شاخص های آماری مربوط به سوالات فرهنگ دینی………………………………………………….۱۰۱
۱۳-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………۱۰۲
۱۴-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر رعایت حق الناس………………………………………………………………….۱۰۳
۱۵-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر حفظ پوشش اسلامی……………………………………………………………..۱۰۴
۱۶-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………۱۰۵
۱۷-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………….. ۱۰۶
۱۸-۱-۴- شاخص آماری پرسشنامه سوالات ۲۳تا۲۷………………………………………………………………………۱۰۷
۱۹-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل دست یابی به شبکه های اجتماعی علارغم فیلتر شدن………….۱۰۸
۲۰-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیررسانه های جدید وتغییرباورهای دینی…………………………………………۱۰۹
۲۱-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی بر باورهای دینی………………………………………۱۱۰
۲۲-۱-۴-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل به شبکه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های سنتی…………..۱۱۱
۲۳-۱-۴- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی در مقایسه با رسانه های جدید……………………۱۱۲
۱-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی………………..۱۱۳
۲-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید و فرهنگ دینی……………………….۱۱۳
۳-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر عضویت در رسانه های جدید و باورهای دینی………………………………۱۱۴
۴-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و مکان استفاده از رسانه های جدید…………………………………۱۱۴
۵-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر سن و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………….۱۱۵
۶-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیرسطح تحصیلات و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۵
۷-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۵
۸-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تأهل و مکان استفاده از رسانه ها……………………………………..۱۱۶
۹-۲- ۴ – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………….۱۱۶
۱۰-۲- ۴ – جدول اسپیرمن متغیر وضعیت سن و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………..۱۱۷
۱۱-۲- ۴ – جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و میزان استفاده از رسانه های جدید…………………………..۱۱۷
۱۲-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………۱۱۸
۱۳-۲- ۴- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تاهل و میزان استفاده از رسانه های جدید……………………….۱۱۸
۱۴-۲-۴- جدول اسپیرمن متغیر سن و ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان……………………………………………….۱۱۹
۱۵-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغیر جنسیتو ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان ………………………………….۱۱۹
۱۶-۲- ۴- جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و ارتقاء فرهنگ دینی……………………………………………۱۲۰
۱۷-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و ارتقاء فرهنگ دینی………………………………………۱۲۰
۱۸-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر تاهل و ارتقاء فرهنگ دینی…………………………………………………….۱۲۱
۱۹-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر سن و میزان فرهنگ دینی…………………………………………………………….۱۲۱
۲۰-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر جنسیت و میزان فرهنگ دینی………………………………………………………..۱۲۲
۲۱-۲-۴- جدول اسپیرمن متغییر سطح تحصیلات و میزان فرهنگ دینی……………………………………………۱۲۲
۲۲-۲-۴- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و میزان فرهنگ دینی……………………………………….۱۲۳
۲۳-۲-۴-جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت تاهل و میزان فرهنگ دینی………………………………………….۱۲۳
فایل ورد کامل مطالعه علمی بررسی نقش رسانههای جدید در ارتقای فرهنگ دینی؛ مورد پژوهی دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران
فهرست تصاویر
تصویر ۱- برخی از انواع رسانه های جدید در فضای مجازی……………………………………………………………..۱۵
تصویر ۲- نمایی از صفحه توئیتر………………………………………………………………………………………………….۱۹
تصویر ۳- نمایی از صفحهfacebook…………………………………………………………………………………………….22
تصویر۴- ظرفیت های ارتباطی رسانه های قدیم و جدید…………………………………………………………………..۳۸
تصویر۵- مراتب فرهنگ…………………………………………………………………………………………………………….۴۱
تصویر۶-سرفصل های عملی فرهنگ دینی…………………………………………………………………………………….۴۶
تصویر ۷- چارچوب نظری پژوهش………………………………………………………………………………………………۷۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 