فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی متغیرهای اولیه مؤثر بر شکاف‌های کیفیت خدمات (لیلا شیخ‌پناهی ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی متغیرهای اولیه مؤثر بر شکاف‌های کیفیت خدمات (لیلا شیخ‌پناهی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی متغیرهای اولیه مؤثر بر شکاف‌های کیفیت خدمات (لیلا شیخ‌پناهی ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسایی متغیرهای اولیه شکاف های کیفیت خدمات (لیلاشیخ پناهی۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسش­نامه: نهایی ­سازی متغیر­های اولیه

براساس مطالعات کتابخانه­ای، فهرستی از متغیرهای اولیه کیفیت خدمات جمع­آوری شد. سپس پرسش­نامه­ای براساس طیف پنجگانه لیکرت به منظور تعیین چندین متغیر مهم از میان تمامی متغیرهای جمع­آوری شده، طراحی شد و به کارشناسان خرید شرکت روغن نباتی و کارشناسان فروش تأمین­کنندگان آن و خبرگان دانشگاهی داده شد. از میان تمامی متغیرها، تعدادی از آن­ها بر اساس آزمون t تک- نمونه­ای (به این صورت که آن دسته از متغیرهایی که میانگین آن­ها از عدد ۳ (میانگین طیف لیکرت) بیشتر شد)، انتخاب شدند که این متغیرها برای شکاف مستقیم برابر با ۱۳ متغیر و برای شکاف معکوس ۹ متغیر، بودند.

دو دسته سؤال در این پرسش­نامه موجود می­باشد:

میزان اهمیت هر یک ازمتغیرهای کیفیت خدمات که در اندازه­گیری کیفیت خدمات تأمین­کننده مهم هستند

به عنوان تأمین­ کننده میزان اهمیت هر یک از متغیرهای کیفیت خدمات که در اندازه­گیری کیفیت خدمات مهم هستند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.