فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مولفه‌های کیفیت خدمات و نقش آن‌ها در رضایت و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مولفه‌های کیفیت خدمات و نقش آن‌ها در رضایت و وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مولفه‌های کیفیت خدمات و نقش آن‌ها در رضایت و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه مولفه های کیفیت خدمات

۱-۲- خدمات ۱۶

۱-۱-۲-  تعریف ۱۶

۲-۱-۲- خدمت به عنوان یک فرایند.. ۱۹

۱-۲-۱-۲- طبقه بندی فرایندهای خدماتی.. ۲۰

۳-۱-۲- تقسیم بندی خدمات ۲۱

۴-۱-۲- خدمت به عنوان یک سیستم.. ۲۲

۱ -۴-۱-۲- سیستم عملیات خدماتی.. ۲۲

۲-۴-۱-۲- سیستم ارائه خدمت.. ۲۳

۳-۴-۱-۲- سیستم بازاریابی خدمت.. ۲۳

۲-۲- بازاریابی خدمات ۲۵

۱-۲-۲- بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی.. ۲۶

۲-۲-۲- مثلث بازاریابی خدمات ۲۶

۱-۲-۲-۲- بازاریابی خارجی.. ۲۸

۲-۲-۲-۲- بازاریابی داخلی.. ۳۱

۳-۲-۲-۲- بازاریابی تعاملی.. ۳۲

۳-۲-۲- تکنولوژی و مثلث خدمات ۳۵

۴-۲-۲- آمیخته بازاریابی خدمات ۳۶

۳-۲- مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات ۳۹

۱-۳-۲- مدل سروکوال.. ۴۰

۱-۱-۳-۲- مراحل اجرای مدل.. ۴۳

۲-۱-۳-۲- تجزیه و تحلیل دقیق مدل.. ۴۴

۳-۱-۳-۲- انتقادات وارد بر سروکوال.. ۵۲

۴-۱-۳-۲- در مورد ابزار تحقیق.. ۵۵

۲-۳-۲- مدل سروپرف ۵۶

۱-۲-۳-۲- نقاط قوت و ضعف مدل سروپرف.. ۵۸

۳-۳-۲- مدل کیفیت کارکردی و فنی (گرونرو ۱۹۸۲). ۵۹

۴-۳-۲- مقیاس کیفیت خدمات خرده فروشی (RSQS) ۶۲

۴-۲- مثالهایی از تحقیقات انجام شده مشابه. ۶۵

۵-۲- خرده فروشی.. ۶۹

۱-۵-۲- انواع خرده فروشی.. ۶۹

۲-۵-۲- فروشگاه های زنجیره ای.. ۷۱

۱-۲-۵-۲- تاریخچه ایجاد فروشگاه های زنجیره ای.. ۷۲

۲-۲-۵-۲- اهداف فروشگاه های زنجیره ای.. ۷۴

۳-۵-۲- استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی.. ۷۴

۱-۳-۵-۲- مقدمه. ۷۴

۲-۳-۵-۲-  استراتژی فروشگاهی.. ۷۵

۳-۳-۵-۲- چیدمان کالا  در فروشگاه ها ۷۶

۴-۳-۵-۲- معماری فروشگاه ۷۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.