فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روشهای سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روشهای سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روشهای سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
روشهای سنجش رضایت مشتری
۲-۱۳-۱ روشهای غیر قابل کامپیوتری شدن (روشهای حادثه مدار)
۲-۱۳-۱-۱ “ نقشه کلی ” و شناسایی تماسهای مشتری
۲-۱۳-۱-۲ مشاهده
۲-۱۳-۱-۳ روش حوادث ترتیبی
۲-۱۳-۱-۴ فن حادثه مهم
۲-۱۳-۱-۵ تجزیه و تحلیل شکایات
۲-۱۳-۱-۶ تجزیه و تحلیل ارتباط بین فراوانی مشکلات و مسائل تجزیه و تحلیل شده با فراوانی شکایات
۲-۱۳-۲ روشهای قابل کامپیوتری شدن (روشهای ویژگی مدار)
سنجش ضمنی یا تلویحی
سنجش صریح یا روشن
۲-۱۳-۲-۱ SERVQUAL
قابلیت اعتبار
پاسخگویی
شایستگی
دسترسی
ارتباطات
اعتماد
امنیت
درک و شناخت مشتریان
شواهد فیزیکی و ملموس
۲-۱۳-۲-۲ SERVPERF
۲-۱۳-۲-۳SERVIMPERF
۲-۱۳-۲-۴ شاخص رضایت مشتری
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 