فایل ورد کامل پاورپوینت علوم ارتباطات: پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات (احمدی ۱۳۹۳) و بررسی اثر آن بر رفتار مصرفکننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت علوم ارتباطات: پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات (احمدی ۱۳۹۳) و بررسی اثر آن بر رفتار مصرفکننده صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت علوم ارتباطات: پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات (احمدی ۱۳۹۳) و بررسی اثر آن بر رفتار مصرفکننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات (احمدی۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه توسط احمدی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.برای سنجش نگرش نسبت به تبلیغات از پرسشنامهای ۳۰ سوال ۵ گزینه ای استفاده میشود. این پرسشنامه به صورت مستقیم تنظیم شده که گزینه کاملا موافقم امتیاز ۵، موافقم امتیاز۴، نظری ندارم امتیاز ۳، مخالفم امتیاز ۲ و کاملا مخالفم امتیاز ۱ در نظر گرفته شده است.
این پرسشنامه توسط مشتریان تکمیل می شود و از آن ها خواسته میشود تا گویه ها را تا حدی که درمورد نگرششان نسبت به تبلیغات بانک ملی صدق می کند، درطول مقیاس ۵ درجه ای لیکرت (خیلی کم، کم، تا حدی، زیاد وخیلی زیاد)مشخص کنند. مولفه های این پرسشنامه عبارتند از باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات (سوال۱-۸)، مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات (سوال۹-۱۶)، باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات (سوال۱۷-۲۰)، باورهای قانونی نسبت به تبلیغات (سوال۲۱-۲۵) ومفید بودن شخصی تبلیغات (سوال۲۶-۳۰) می باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 