فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری؛ ابزار سنجش دارایی‌های نامشهود و نقش آن در توسعه سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری؛ ابزار سنجش دارایی‌های نامشهود و نقش آن در توسعه سازمانی دارای ۴۲ سوال می باشد و دارای تنظیمات کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری؛ ابزار سنجش دارایی‌های نامشهود و نقش آن در توسعه سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری
 
پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری، که توسط بونتیس (۱۹۹۸) ساخته شده است که دارای ۵۲ سؤال بسته پاسخ می باشد و بامقیاس پنج درجه ای لیکرت (خیلی کم = ۱، کم= ۲، متوسط = ۳، زیاد= ۴ و خیلی زیاد= ۵)  که به دلیل مشابهت های بعضی سؤالات به تعداد ۴۲سؤال کاهش یافت. مورد بررسی قرار می گیرد، این سازه دارای سه مؤلفه سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای(مشتری) را در میان مدیران و کارشناسان شرکت سهامی بیمه آسیا مورد اندازه‏گیری قرار می دهد.
 جدول مؤلفه ها و گویه های پرسشنام? سرمایه فکری
ردیف    مؤلفه های مورد بررسی    گویه های مربط به هر مؤلفه    منبع گردآوری داده ها    جمع

 
۴۲
 
۱    سرمایه انسانی    2-5-7-9-11-13-17-18-24-25-26-31-33-34-37     
شرکت سهامی بیمه آسیا   
     سرمایه ساختاری    3-4-8-12-14-21-22-27-28-32-38-39-40       
۳    سرمایه ارتباطی(مشتری)    1-6-10-15-16-19-20-23-29-30-35-36-41-42       
 
ب) پرسشنامه سرمایه فکری: به ۴۲ سؤال تقلیل یافت
سرمایه فکری شامل آن بخش از کل سرمایه یا دارایی شرکت است که مبتنی بر دانش بوده و شرکت دارنده و مالک آن بشمار می آید همچون مهارت، دانش، مارک تجاری، سهم بازار و توانایی یادگیری سازمانی.
سرمایه فکری دارای سه بعد است: ۱- سرمایه انسانی، ۲- سرمایه ساختاری و ۳- سرمایه مشتری. سرمایه انسانی می تواند به عنوان توانایی جمعی شرکت برای استخراج بهترین راه حل از طریق دانش افرادش توصیف  شود. سرمایه ساختاری می تواند به عنوان توانایی سازمانی شرکت در برآوردن تقاضا و نیازمندی بازار ملاحظه گردد. سرانجام، سرمایه مشتری اشاره دارد به رضایت و وفاداری کاربر نهایی در قبال سازمان.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.