فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی :

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بررسی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی (pepsi) ، در حجم ۳۰ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات، بر اساس گزارش سال ۲۰۱۲.

بخشی از متن:
نوشابه پپسی اولین بار در سال توسط داروساز جوانی به نام کیلب برادهم اهل نیوبرن در ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا معرفی شد. هدف برادهم از تولید این نوشیدنی درمان درد معده بود.
کیلب برادهم نوشیدنی هایی با پایه سودا در داروخانه اش می ساخت و مشتری هایش آنها را با نام”نوشیدنی برَد” می شناختند. این داروساز بعدها با استفاده از آنزیم پپسین و دانه های کولا نوشیدنی خود را محبوب تر کرد و در ۲۸ آگوست ۱۸۹۸ نام آن را به پپسی-کولا تغییر داد. آنزیم پپسین یکی از آنزیم های خود معده است که در سال ۱۸۳۶ توسط تئودور شوآن کشف شد. آنزیم پپسین از سلولهای اصلی دیواره معده به صورت پپسینوژن غیر فعال ترشح می‌شود.در حقیقت آقای بردهام ادعا داشته است که با افزودن معادل شیمیایی این آنزیم به نوشیدنی های خود به هضم بهتر غذا کمک می کند.
از سال در پی ادغام شرکت پپسی کولا و شرکت فریتو-لی، نام این شرکت به (Pepsi co) پپسی‌کو تغییر یافت.

فایل کامل اسلاید علمی مدیریت استراتژیک شرکت پپسی با بررسی بازار جهانی، نوآوری و راهبردهای بازاریابی
فهرست مطالب:
تاریخچه ی پپسی
محصولات پپسی
لوگوهای شرکت پپسی
برندها و زیر مجموعه های پپسی
مدیر عاملان پپسی
بازاریابی و تبلیغات پپسی
وضعیت مالی پپسی
نسبتهای مالی پپسی
کارکنان پپسی
ارزشها و فلسفه های پپسی
چشم انداز پپسی
ماموریت پپسی
استراتژیهای پپسی
اهداف پپسی
ماتریس SWOT شرکت پپسی-فرصتهاو تهدیدات پپسی-ضعفها وقوتهای پپسی
ماتریس IFE شرکت پپسی-ماترسی ارزیابی عوامل داخلی پپسی
ماتریس EFE شرکت پپسی- ماترسی ارزیابی عوامل خارجی پپسی
ماتریس SPACE شرکت پپسی
ماتریس BCG شرکت پپسی-ماتریس گروه مشاوران بوستون پپسی
ماتریس استراتژی اصلی پپسی
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.