فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع دارای ۱۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع :
فایل ورد کامل مطالعه کارآموزی علمی درباره حسابداری در مرکز مخابرات استان فارس با تحلیل فرآیندهای مالی و مدیریت منابع
فهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشگفتار…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲
فصل اول( آشنایی کلی با مکان کارآموزی )
بخش اول :کلیات………………………………………………………………………………………………………….. ۴
تعریف مخابرات………………………………………………………………………………………………………………… ۵
تاریخچه مخابرات ایران……………………………………………………………………………………………………. ۵
تشکیلا ت کنونی : …………………………………………………………………………………………………………. ۶
تاریخچه مخابرات در استان فارس…………………………………………………………………………………… ۷
نوع شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………… ۸
شخصیت حقوقی………………………………………………………………………………………………………………. ۸
مدت شرکت…………………………………………………………………………………………………………………….. ۸
موضوع فعالیت های شرکت ………………………………………………………………………………………… ۸
اساسنامه شرکت……………………………………………………………………………………………………………… ۸
استفاده کنندگان صورت های مالی……………………………………………………………………………….. ۹
وضعیت اشتغال شرکت…………………………………………………………………………………………………… ۹
ارتباط مالی مراکز شرکت های مخابرات با توابع …………………………………………………………. ۱۰
ارکان شرکت……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰
مجمع عمومی شرکت…………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
زمان تشکیل مجمع عمومی عادی ………………………………………………………………………………… ۱۱
زمان تشکیل مجمع عمومی فوق العاده…………………………………………………………………………. ۱۱
وظایف و اختیارات مجمع عمومی عادی……………………………………………………………………….. ۱۲
وظایف و اختیارات مجمع عمومی فوق العاده………………………………………………………………. ۱۳
هیات مدیره شرکت…………………………………………………………………………………………………………. ۱۳
نحوه تشکیل جلسات هیأت مدیره…………………………………………………………………………………. ۱۳
وظایف و اختیارات هیأت مدیره ……………………………………………………………………………………. ۱۴
وظایف و اختیارات رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل…………………………………………………….. ۱۵
بازرسان(حسابرس)…………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
وظایف بازرسان………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
گزارش حسابرسان ………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
هدف ها و راه بردهای شرکت …………………………………………………………………………………. ۱۷
اهداف سال مورد گزارش………………………………………………………………………………………………… ۱۸
ذخایر شرکت……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹
تغییر روش استهلاک …………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
نرخ استهلاک گیری دارایی ها ……………………………………………………………………………………… ۲۱
صورت های مالی اسا سی ……………………………………………………………………………………………… ۲۲
عناصر تشکیل دهنده صورت حساب سود وزیان………………………………………………………….. ۲۵
یادداشت های همراه صورت های مالی اساسی …………………………………………………………… ۲۹
بخش دوم :نمودارهای شرکت …………………………………………………………………………………… ۳۰
بخش سوم :چارت های سازمانی………………………………………………………………………………… ۳۶
بخش چهارم :آشنایی با وظایف بخش های مالی شرکت………………………………………. ۴۴
قسمتهای مختلف حسابداری شرکت مخابرات …………………………………………………………….. ۴۵
وظایف و مسئولیتها…………………………………………………………………………………………………………. ۴۶
وظایف انباردار:…………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
واحد هزینه های سرمایه ای…………………………………………………………………………………………… ۵۰
رویه های واحد خزانه داری……………………………………………………………………………………………. ۵۰
چارت رویه های واحد خزانه و پرداخت………………………………………………………………………… ۵۳
واحد هزینه های جاری …………………………………………………………………………………………………. ۵۴
حقوق و فوق العاده ها…………………………………………………………………………………………………….. ۵۵
مزایای متفرقه حقوق و دستمزد…………………………………………………………………………………….. ۵۶
واحد دارایی ها………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
واحد ترازنامه……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱
واحد بایگانی …………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
واحد خسارت :………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
واحد اصلاح و نگهداری حسابها ……………………………………………………………………………………. ۶۲
معین حسابها و اسناد پرداختنی غیر تجاری……………………………………………………………….. ۶۵
واحدبودجه …………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
فصل دوم( عملیات حسابداری شرکت )
بخش اول :حسابداری شرکت……………………………………………………………………………………. ۷۱
اداره در یافت ها …………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
ثبت نام تلفن ………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
دائری تلفن ……………………………………………………………………………………………………………………… ۷۲
استرداد وجوه تلفن ………………………………………………………………………………………………………… ۷۲
تها تر کردن تلفن…………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳
تبدیل تلفن ویژه به عادی……………………………………………………………………………………………….. ۷۳
صدوری ( لیست درامد)………………………………………………………………………………………………….. ۷۳
وصولی مشترکین مراکز کم ظرفیت …………………………………………………………………………… ۷۴
وصولی مشترکین شیراز…………………………………………………………………………………………………. ۷۴
در آمد های شرکت ……………………………………………………………………………………………………….. ۷۵
درآمد های اختصاصی ……………………………………………………………………………………………………. ۷۵
اداره پرداخت ها………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
واحد انبار ها…………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
انواع انبارها………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
واحد سرمایه ای………………………… ………………………………………………………………………………. ۸۰
واحد جاری ………………………………. ………………………………………………………………………………. ۸۲
ثبت پرداخت سپرده ها و کسورات طرح های جاری و سرمایه ای………………………….. ۸۲
طرح های جاری……………………………………………………………………………………………………………. ۸۴
سایرهزینه های شرکت ………………………………………………………………………………………………. ۸۵
اداره تمرکز حسابها………………………………………………………………………………………………………. ۸۵
خروج دارایی ثابت از جریان استفاده …………………………………………………………………………. ۸۶
سرقت دارایی………………………………………………………………………………………………………………… ۸۹
ضمانتنامه ها ……………………………………………………………………………………………………………….. ۸۹
ضبط ضمانتنامه ………………………………………………………………………………………………………….. ۹۰
پیش پرداخت ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۱
حسابهای شهرستان …………………………………………………………………………………………………….. ۹۱
بخش دوم :صورت های مالی شرکت و تائیده مدیران……………………………………….. ۹۴
تائیدیه مدیران شرکت ………………………………………………………………………………………………… ۹۸
فصل سوم(نتایج و پیشنهادات )
خلاصه و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
کلام آخر ……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
انتقادات و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
پیشگفتار
اینجانب ……………. گزارش کارآموزی خود را درمرکز مخابرات استان فارس گذرانده ام .
این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در درمرکز مخابرات استان فارس به مدت ۲۴۰ ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین درمرکز مخابرات استان فارس کمال تشکر رادارم .
مقدمه:
اگر به تاریخ بنگریم و زندگی جوامع انسانی را مطالعه کنیم نیک می بینیم یکی از مهمترین فرازهای زندگی بشری موضوع ارتباط و چگونگی ایجاد آن بوده است این موضوع برای مردم جوامع به ویژه حاکمان و دولت ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده است در گذشته پیام از طریق پیک های تیزرو و نوشتن در الواح ، مبادله می شد و یا در زمانهای دورتر که پیام به صورت فوری بود با آتش افروختن درکوره ویاازراه انداختن دود در روز روشن و دمیدن در شیپورهای بزرگ با دیگر طایفه ها و قبائل همسایه ارتباط بر قرار می کردند این ها همه حکایت از اهمیت وجود ارتباط و اطلاع رسانی دارد که به عنوان یکی از جمله نیازهای اساسی جوامع انسانی به شمار می رود بشر چون نیاز داشته که بتواند پیام را به موقع ارسال نماید همیشه در تلاش بوده است تا بتواند ابزار و تجهیزات پیام رسانی راتوسعه و تکمیل نماید تا روش برقراری ارتباط و پیام رسانی آسانتر و راحت تر شوداین است که روز به روز توانست در جهت نیل به خواسته اش که همانا پیشرفت در ابزارهای ارتباطات و اطلاع رسانی بود تندتر حرکت کند تا اینکه توانست ابزارهای نوین را جایگزین وسایل قبلی خود نماید.
امروزه شاهد این تحولات چشمگیر و حیرت آور ارتباطات مخابراتی در جوامع جهانی هستیم وجود ارتباطات اینترنت ، ماهواره و بسیاری از امکانات مدرن مخابراتی همه از پیشرفت های تکنولوژی و فن آوریهای مخابراتی خبر می دهند.
در تهیه این پروژه سعی براین است که هنر جویان عزیز با مطالعه آن بتوانند با مخابرات استان فارس و نحوه عملیات حسابداری آن و همچنین وظایف قسمت های مختلف مالی این شرکت اشنا شوند.
تعریف مخابرات
مقصود از مخابرات، انتقال و ارسال علائم و نوشته ها و تصاویر و صداها و هر گونه اطلاعات دیگر به وسیله سیم یا بی سیم ویا نور ویا هر رویه الکترو مغناطیسی می باشد.
تاریخچه مخابرات ایران
وزارت پست و تلگراف و تلفن یکی از سازمانها ی بسیارگسترده خدماتی ، فنی و تحقیقاتی و تولیدی دولت ایران است که از ادغام وزارت پست ،وزارت تلگراف و شرکت تلفن ایران به وجودامده است. این وزارتخانه با بهره گیری از نیروی دست و اندیشه هزار متخصص، کارشناس ، مهندس ، کارمند و کارگر با استفاده از دستگاه های پیچیده مکانیکی ، الکتریکی و الکترونیکی، وظایف بسیار مهم و حساسی را در قالب سازمان و تشکیلات منظم ، در جهت رسیدن به هدف های کمی و کیفی بر عهده دارد.
وزارت تلگراف در سال ۱۲۵۵ خورشیدی تاسیس شد ونخستین وزیر آن علی قلی خان هدایت ملقب به مخبر الدوله بود و وزارت پست در زمان نا صر الدین شاه به سال ۱۲۵۸ خورشیدی تاسیس و مسئولیت آن به امین الملک سپرده شد . سی یال بعد در سال ۱۲۸۸ وزارت پست با وزارت تلگراف یکی شد.
شرکت تلفن ایران در سال ۱۲۸۴ خورشیدی تاسیس شد و تا سال ۱۳۰۸ با سرمایه و مدیریت شرکت خصوصی اداره می شد و وزارت فواید عامد بر آن نظارت داشت . در این سال امور تلفن به موجب تصویب نامه هیات وزیران به وزارت پست وتلگراف
وا گذار شد و وزارت پست وتلگراف و تلفن تا سیس شد . پس از تشکیل وزارت پست و تلگراف و تلفن و توجه بیشتر به امور ارتباطات ، مراکز پستی و تلگرافی به تدریج افزایش یافت .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 