فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS دارای ۲۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS :
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS
در دنیای کنونی با توجه به ضرورت سیستم های نوین بانکداری الکترونیک در سطوح بازرگانی و تجارت ، سیستمی که بتواند در زمان، هزینه و نیروی انسانی تا حدود زیادی صرفه جویی کند از اهمیت فراوانی برخوردار است . موفقیت هر سازمانی با بهره وری و بهبود مستمر در تمامی ابعاد و اصلاح الگوی بکارگیری منابع ، وابسته شده است لذا سازمان ها می بایست با توجه به محدودیتهای موجود برروی عوامل اثر گذارتر و یا به اصطلاح عوامل بحرانی موفقیت تمرکز نمایند.
در این تحقیق به مهمترین و متداولترین الگوها و مدلهای اجرای فرایند ارزیابی عملکرد در اداره بانکداری الکترونیک بانک ملت اشاره میگردد . در الگوهای نوین ارزیابی عملکرد، مدل های کمی مثل معیار بهرهوری با رویکرد ارزش افزوده، معیار کارآمدی با رویکرد اثربخشی و کارآیی و معیار سودآوری با رویکرد حسابرسی عملکرد؛ و مدلهای کیفی، مثل معیار توصیفی و ارزشی با رویکرد تعهد سازمانی و اخلاق سازمانی و چند معیار دیگر بکار گرفته خواهد شد. در ابتدا برای اجرای این تحقیق ، آرمان ها تعریف، اولویت بندی و درجه اهمیت آنها مشخص و عوامل بحرانی موفقیت سازمان را از میان عوامل تاثیرگذار بر موفقیت سازمان شناسایی نموده و با استفاده از نرم افزارهای مدل تصمیم گیری چند معیاره (TOPSIS) و بکارگیری ابزار و نرم افزارهای مرتبط اولویت بندی مینماییم . مطالعه موردی در این تحقیق ، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت و اولویت بندی آنها می باشد در نهایت با توجه به نتایج ارائه شده ، عامل های بحرانی موفقیت از میان عوامل تاثیرگذار شناسایی می شوند .
کلمات واژه ها : بانکداری الکترونیکی؛ عوامل بحرانی موفقیت؛TOPSIS
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS
فهرست
|
عناوین |
صفحه |
|
۲ |
|
مقدمه |
۳ |
|
۱.۱. تعریف مساله |
۶ |
|
۲.۱. اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن |
۷ |
|
۳.۱. سوالات تحقیق |
۹ |
|
۴.۱. اهداف تحقیق |
۱۰ |
|
۵.۱. قلمرو مکانی و زمانی |
۱۰ |
|
۶.۱. جامعه آماری |
۱۱ |
|
۷.۱. شیوه نمونه گیری |
۱۲ |
|
۸.۱. شاخص ها عومل بحرانی موفقیت |
۱۳ |
|
۹.۱. مدل مفهومی پیشنهادی |
۱۵ |
|
۲. فصل دوم (مبانی و پیشینه تحقیق) |
۱۶ |
|
مقدمه |
۱۷ |
|
۱.۲. بانکداری الکترونیک |
۱۹ |
|
۱.۲. بانکداری الکترونیک چیست؟ |
۲۲ |
|
۲.۱.۲. تاریخچه ی بانکداری الکترونیکی در جهان |
۲۳ |
|
۳.۱.۲. تاریخچه ی بانکداری الکترونیکی درایران |
۲۳ |
|
۱.۳.۱.۲. بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران |
۲۵ |
|
۲.۲. مدلهای بانکداری الکترونیکی |
۲۷ |
|
۱.۲.۲. بانک های الکترونیکی |
۲۷ |
|
۲.۲.۲. شعبات الکترونیکی |
۲۷ |
|
۳.۲.۲. انواع خدمات بانکداری الکترونیکی |
۲۷ |
|
۳.۲. انواع پرداخت های الکترونیکی |
۳۵ |
|
۱.۳.۲. کارت های اعتباری |
۳۶ |
|
۲.۳.۲. کارت های هوشمند |
۳۶ |
|
۴.۲. سطوح بانکداری الکترونیک |
۳۸ |
|
۱.۴.۲. بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری) |
۳۸ |
|
۲.۴.۲. بانکداری الکترونیکی بین بانکی |
۳۸ |
|
۵.۲. تفاوت بانکداری الکترونیکی و بانکداری کاغذی |
۳۹ |
|
۶.۲. مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی |
۴۰ |
|
۷.۲. جایگاه مشتریان در بانکداری الکترونیک |
۴۲ |
|
۸.۲. بانکداری الکترونیک و کیفیت خدمات |
۴۲ |
|
۱.۸.۲. ضرورت توجه به کیفیت خدمات |
۴۷ |
|
۲.۸.۲. ابعاد کیفیت خدمات |
۴۹ |
|
۹.۲. مزایای بانکداری الکترونیک |
۵۲ |
|
۱.۹.۲. از دید موسسات مالی |
۵۲ |
|
۲.۹.۲. از دید مشتریان |
۵۲ |
|
۱۰.۲. معایب بانکداری الکترونیک |
۵۳ |
|
۱۱.۲. دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک |
۵۳ |
|
۱۲.۲. بانکداری الکترونیک و پول دیجیتال |
۵۴ |
|
۱۳.۲. پیامدهای اقتصادی گسترش استفاده از پول الکترونیکی |
۵۷ |
|
۱۴.۲. دولت الکترونیک در بانکداری الکترونیک |
۵۸ |
|
۱۵.۲. دولت الکترونیک در ایران |
۵۹ |
|
۱۶.۲. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی |
۵۹ |
|
۱۷.۲. بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک |
۶۱ |
|
۱۸.۲. مزایای بانکداری الکترونیک |
۶۲ |
|
۱۹.۲. مبانی و چارچوب نظری تحقیق |
۶۴ |
|
۲۰.۲. بانکداری الکترونیک چیست ؟ |
۷۰ |
|
۲۱.۲. رویکردهای بانکداری الکترونیک |
۷۵ |
|
۲۲.۲. اهمیت فاکتورهای موفقیت و بحران |
۷۷ |
|
۲۳.۲. بررسی فاکتورهای موفقیت و بحران در بانکداری الکترونیکی |
۸۲ |
|
۲۴.۲. پیشینه تحقیق |
۸۸ |
|
۲۵.۲. تعاریف عملیاتی و مفهومی متغیرها |
۱۰۲ |
|
فصل سوم(روش تحقیق) |
۱۰۶ |
|
مقدمه |
۱۰۷ |
|
۱.۳. روش تحقیق |
۱۰۸ |
|
۲.۳. سوالات تحقیق |
۱۱۲ |
|
۳-۳. جامعه آماری |
۱۱۳ |
|
۴.۳. حجم نمونه و روش تعیین آن |
۱۱۴ |
|
۵.۳. شوه نمونهگری |
۱۱۵ |
|
۶.۳. ابزارهای گردآوری داده ها |
۱۱۶ |
|
۷.۳. روا(اعتبار) و پاا تحقق |
۱۱۸ |
|
۱.۷.۳. روایی (اعتبار) تحقیق |
۱۱۹ |
|
۲.۷.۳. پایایی (قابلیت تکرار) تحقیق |
۱۲۰ |
|
۸.۳. جمع آوری پرسشنامه ها(ماتریس) |
۱۲۲ |
|
۹.۳. روش تجزه و تحلل اطعات |
۱۲۳ |
|
۱۰.۳. مروری بر روش تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس |
۱۲۴ |
|
۱.۱۰.۳. مروری بر تصمیم گیری چند معیاره |
۱۲۴ |
|
۲.۱۰.۳. تصمیم گیری چند معیاره |
۱۲۶ |
|
۳.۱۰.۳. تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه |
۱۲۹ |
|
۴.۱۰.۳. روش های بی مقیاس کردن شاخص ها |
۱۳۱ |
|
۵.۱۰.۳. روش های ارزیابی وزن شاخص ها |
۱۳۳ |
|
۶.۱۰.۳. تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس) |
۱۳۷ |
|
۷.۱۰.۳. الگوریتم تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه تاپسیس |
۱۳۹ |
|
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق) |
۱۴۱ |
|
مقدمه |
۱۴۲ |
|
۱.۴. تحلیل جامعه شناختی |
۱۴۲ |
|
۲.۴. مروری بر شاخص های شناسایی شده |
۱۴۷ |
|
۳.۴. مدل تاپسیس (TOPSIS) |
۱۴۸ |
|
۱.۳.۴. مراحل حل مدل تصمیم گیری چند شاخصه TOPSIS |
۱۴۹ |
|
فصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادات) |
۱۶۲ |
|
۱.۵. خلاصه تحقیق |
۱۶۳ |
|
۲.۵. نتایج پژوهش |
۱۶۵ |
|
۳.۵. نتیجه گیری |
۱۶۸ |
|
۴.۵. محدودیت های تحقیق |
۱۶۹ |
|
۵.۵. پیشنهادات برای تحقیقات آتی |
۱۶۹ |
|
منابع |
۱۷۱ |
|
منابع فارسی ۱۷۱ منابع انگلیسی ۱۷۹ چکیده ۱۸۶ فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS |
|||||
|
عنوان |
صفحه |
||||
|
جدول۲-۱. مقایسه ویژگیهای بانکداری الکترونیکی و بانکداریسنتی |
۴۱ |
||||
|
جدول ۳-۱ سوالات پرسشنامه |
۱۱۷ |
||||
|
جدول ۳-۲ . میزان آلفای کرونباخ سوالات پرسشنامه |
۱۲۲ |
||||
|
جدول ۳-۳ . ماتریس تصمیم گیری تکنیک های چند شاخصه |
۱۲۸ |
||||
|
جدول ۴-۱. توزیع فراوانی سوالات پرسشنامه |
۱۴۳ |
||||
|
جدول ۴-۲.خلاصه اطلاعات جامعه شناختی جامعه |
۱۴۶ |
||||
|
جدول ۴-۳.ماتریس اولیه تاپسیس |
۱۵۰ |
||||
|
جدول۴-۴.ماتریس بی مقیاس شده |
۱۵۲ |
||||
|
جدول ۴-۵. وزن های ماتریس تاپسیس(الویت بندی عوامل بحرانی موفقیت بانک ملت) |
۱۵۵ |
||||
|
جدول ۴-۶. مقادیر ایده آل مثبت و منفی |
۱۵۷ |
||||
|
جدول ۴-۷. مقادیر فاصله هر گزینه از ایده آل مثبت و منفی |
۱۶۰ |
||||
|
جدول ۴-۸. اولویت بندی گزینه ها؛ به ترتیب نزولی |
۱۶۰ |
||||
|
جدول ۵-۱. خلاصه اطلاعات جامعه شناختی جامعه |
۱۶۴ |
||||
|
جدول ۵-۲.وزن های ماتریس تاپسیس(الویت بندی عوامل بحرانی موفقیت بانک ملت) به صورت نزولی |
۱۶۷ |
||||
|
جدول ۵-۳. اولویت بندی گزینه ها؛ به ترتیب نزولی |
۱۶۸ |
||||
|
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS |
|||||
|
عنوان |
صفحه |
||||
|
نمودار ۳-۱ . انواع تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) |
۱۳۶ |
||||
|
نمودار۳-۲. فواصل اقلیدسی گزینه های تصمیم گیری از گزینه های ایده آل و بدترین در فضای دو بعدی (هوانگ و یون، ۱۹۸۱) |
۱۳۸ |
||||
|
نمودار ۴-۱. نمودار توزیع وضعیت جنسیت |
۱۴۴ |
||||
|
نمودار ۴-۲. وضعیت توزیع سطوح سازمانی |
۱۴۴ |
||||
|
نمودار ۴-۳. وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان |
۱۴۵ |
||||
|
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره ارزیابی و رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت با استفاده از رویکرد TOPSIS |
|||||
|
عنوان |
صفحه |
||||
|
شکل ۱-۱. مدل مفهومی پیشنهادی |
۱۵ |
||||
|
شکل شماره ۲-۱. ضرورت توجه به کیفیت خدمات ( منبع: سید جوادین و کیماسی، ۱۳۸۴ |
۴۹ |
||||
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 