فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی دارای ۵۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی :

فایل کامل پروژه و کارآفرینی با بررسی نوآوری‌های تجاری، فرآیندهای اجرایی و راهکارهای توسعه اقتصادی

رئوس مطالب :

۱- مدیریت تولید

۲- مرحله آغازین چرخه ی حیات پروژه های کسب و کار

۳- از نمونه اولیه تا محصول نهایی

مدیریت تولید

مدیریت تولید: کارکردی است که عهده دار تبدیل ورودی ها به خروجی

خدمات و کالاها است.

ورودی ها شامل: مواد اولیه، نیروی انسانی، ماشین آلات ، ساختمان ،

فناوری و پول می باشد.

خروجی ها شامل: محصولات (کالاها و خدمات ) می باشد.

عمده ترین وظایف مدیر تولید:

* پیش بینی تولید و عملیات

* طراحی و برنامه ریزی فرآیند تولید

* انتخاب روش های مناسب تولید

* فناوری تولید

* برنامه ریزی ظرفیت

* برنامه ریزی تلفیقی

* برنامه زمان بندی

* کنترل موجودی و برنامه ریزی مواد

* کنترل کیفیت

طراحی و برنامه ریزی فرآیند تولید شامل مراحل زیر است:

* ایده تولید محصولات جدید

* مطالعه امکان پذیری فنی و اقتصادی

* طراحی فرآیند تولید

* طراحی محصولات

* تولید و بازار یابی کالا و خدمات جدید

پروژهای کسب و کار در فاز آغازین:

– تعیین و تعریف اهداف و استراتژی ها

– امکان سنجی (ارزیابی فنی مهندسی،بازار،مالی)

– تحلیل ریسک

– تهیه طرح کسب و کار(Business Plan)

– تامین منابع مالی پروژه

– ثبت شرکت یا عقد قرار دادبا مشتری

چرخه حیات پروژه

* مرحله آغازین

* مرحله برنامه ریزی

* مرحله اجرا

* مرحله کنترل

* مرحله خاتمه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.