فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی دارای ۲۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی :
فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی
فایل ورد کامل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانشآموزان متوسطه با بررسی عوامل روانشناختی و آموزشی
فهرست مطالب صفحه
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات فایل
بیان مسئله ……………………………… ۲
اهمیت وضرورت موضوع فایل …………………. ۳
اهداف فایل …………………………….. ۶
فرضیه های فایل …………………………. ۷
متغیرها…………………………………. ۸
تعاریف نظری وعملیاتی متغیرها ……………… ۹
الف ) تعاریف نظری ……………………….. ۹
ب) تعاریف عملیاتی ……………………….. ۱۱
فصل دوم :پیشینه فایل
پیشینه موضوع فایل درایران ………………. ۱۳
پیشینه موضوع فایل در جهان ……………….. ۱۴
مبانی نظری فایل…………………………. ۱۷
تعریف هیجان ………………………….. ۱۷
تعریف هوش ……………………………. ۱۹
ریشه های تاریخی هوش هیجانی …………….. ۱۹
هوش هیجانی وبهره هوشی …………………. ۲۳
آموزش هوش هیجانی ……………………… ۲۶
آیامی توان هوش هیجانی را آموخت وآموزش داد .. ۲۷
برنامه های آموزشی که مستقیماً درمورد هوش هیجانی می باشند ۲۸
رشد تنظیم هیجانی ……………………… ۳۰
عوامل موثر در قابلیت هیجانی ……………. ۳۱
نقش خود………………………………. ۳۱
مهارت های قابلیت هیجانی ……………….. ۳۲
هوش هیجانی در محیط کار ………………… ۳۴
هوش هیجانی وتفکر انتقادی ………………. ۳۹
تمایز بین احساسات سازنده ومخری …………. ۴۲
استفاده از عواطف برای تعیین اهداف ………. ۴۴
طبقه بندی هیجانی ……………………… ۴۵
انگیزش وهیجان ………………………… ۴۶
ترس هیجان ……………………………. ۴۶
دلیل اهمیت عواطف چیست …………………. ۴۷
چگونگی شکل گیری هوش هیجانی …………….. ۴۸
انواع هوش ……………………………. ۵۱
مدل های هوش هیجانی ……………………. ۵۴
ویژگیهای آزمون هوش هیجانی ……………… ۵۵
آزمونی Eqi …………………………… 57
زمینه های تاریخی هوش هیجانی ……………. ۶۱
نظریه سالوی ………………………….. ۶۷
هوش هیجانی وهوشبهر بالا…………………. ۶۹
خلاقیت چیست …………………………… ۷۱
تعریف خلاقیت ………………………….. ۷۲
مراحل خلاقیت ………………………….. ۷۵
نظریه های خلاقیت ………………………. ۷۷
رویکردتداعی گری و رفتار گرایی ………….. ۷۸
رویکرد شناختی ………………………… ۷۹
رویکرد روان کاوی ……………………… ۸۰
رویکرد انسان گرایی ……………………. ۸۱
رویکرد روان سنجی ……………………… ۸۳
ویژگیهای افراد خلاق ……………………. ۸۴
موانع خلاقیت ………………………….. ۸۶
موانع خلاقیت در مدرسه ………………….. ۸۶
محیط کلاسی مناسب برای پرورش خلاقیت ……….. ۸۸
نقش معلم درپرورش خلاقیت دانش آموزان ……… ۹۰
فصل سوم : روش شناسی فایل
مقدمه ………………………………….. ۹۳
روش فایل ………………………………. ۹۳
جامعه آماری …………………………….. ۹۳
نمونه وروش نمونه گیری …………………… ۹۳
ابزار جمع آوری اطلاعات ……………………. ۹۴
الف: آزمون هوش هیجانی بار-آن (Bar-on)……………….. 94
ب: ـآزمون خلاقیت عابدی …………………. ۹۵
روش آزمون خلاقیت عابدی ……………………. ۹۵
چگونگی اجرای فایل ………………………. ۹۶
شیوه نمره گذاری ابزار اندازه گیری خلاقیت ……. ۹۷
روش آماری ………………………………. ۹۷
روش تجزیه وتحلیل داده ها …………………. ۹۷
فصل چهارم : تحلیل یافته های فایل
مقدمه :…………………………………. ۹۹
شاخص های آماری مربوط به کل آزمودنی ها………. ۱۰۰
نمودار هوش هیجانی ……………………….. ۱۰۱
نمودار خلاقیت ……………………………. ۱۰۲
آزمون فرضیه اصلی ………………………… ۱۰۴
نمایش گرافیکی همبستگی هوش هیجانی با خلاقیت ….. ۱۰۵
نتایج آزمون همبستگی ……………………… ۱۰۶
آزمون فرضیه های فرعی …………………….. ۱۰۷
یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی دختران وپسران ……………………………………….. ۱۰۸
یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی …………………… ۱۰۹
یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات خلاقیت رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی……………………….. ۱۱۰
یافته های مربوط به میانگین هوش هیجانی دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم ……………………………….. ۱۱۱
یافته های مربوط به میانگین خلاقیت دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم……………………………………. ۱۱۲
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دختران( جدول ۴-۴) ۱۱۳
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی پسران ( جدول ۵-۴) ۱۱۳
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه اول دبیرستان (جدول ۶-۴) …………………………….. ۱۱۴
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه دوم وسوم ( جدول ۷-۴) …………………………………… ۱۱۵
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه تجربی وریاضی ( جدول ۸-۴) ………………………………. ۱۱۵
همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه علوم انسانی ( جدول ۹-۴) ………………………………. ۱۱۶
فصل پنجم : نتیجه گیری
مقدمه ………………………………….. ۱۱۸
پیشنهادات
الف : پیشنهادات مبتی بر فرضیه های بررسی شده ۱۲۱
ب: پیشنهادات برای فایلات بعدی …………. ۱۲۲
ج: پیشنهادات جانبی ……………………. ۱۲۲
محدودیتها ………………………………. ۱۲۲
منابع فارسی …………………………….. ۱۲۴
منابع انگلیسی …………………………… ۱۲۹
پیوست ………………………………….. ۱۳۰
پرسشنامه هوش هیجانی بار –آن ………………. ۱۳۱
پرسشنامه خلاقیت عابدی …………………….. ۱۳۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 