فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF: یک دیدگاه یکپارچه، در قالب فایل word و در حجم ۳۲ صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۶.

عنوان اصلی مقاله:

The impact of private labels on consumer store loyalty: An integrative perspective

سال چاپ: ۲۰۱۶
منبع:

Journal of Retailing and Consumer Services. Volume 28, January 2016, Pages 179-188

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی، ایــــــنجا کلیک کنید

بخشی از متن ترجمه:
هدف این مقاله مطالعه نقش برچسب های خصوصی بر وفاداری فروشگاه مصرف کننده می باشد. در این مقاله یک دیدگاه یک پارچه ارایه می شود که شامل چندین محرک وفاداری فروشگاه ( عوامل درون فروشگاهی و اقتصادی) بوده و نقشی که برچسب های خصوصی در میان انواع مختلف خرده فروشان ایفا می کنند را تحلیل می کند. داده ها از طریق نظر سنجی آنلاین جمع اوری شدند. با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری، ما تحلیل خود را در فرمت های خرده فروشی مختلف انجام داده و عوامل موثر بر وفاداری فروشگاه و سهم و نقش برچسب خصوصی در وفاداری فروشگاه ارزیابی می کنیم. یافته ها حاکی از آن است که بسته به موقعیت بازاری خرده فروشان، عوامل مختلف در وفاداری نقش داشته و این که اثر برچسب خصوصی برای سوپرمارکت های بیمه و متوسط هزینه معنی دار است.

فایل پی دی اف کامل مطالعه تخصصی درباره تأثیر برچسب‌های خصوصی بر وفاداری مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها؛ بررسی رفتار خرید و اعتماد PDF
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
روش تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.