فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی :
فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی ،در حجم ۳۶ اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه:
پیامهای اطلاعاتی:
مطلع کردن در مورد محصول جدید
آخرین تغییرات
کاربرد جدید
تغییر قیمت
تصحیح سوء تفاهمات
کاهش نگرانی
پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود
تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد
اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد
محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند
پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،موزیک، ویدیو، مسابقات ورزشی
و…
فایل کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر پذیرش پیامک؛ تحلیل روانشناختی، اجتماعی و فناوریهای ارتباطی
فهرست مطالب:
تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
تحقیق در ایران
تحقیق دوم در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
بازاریابی ویروسی
بازار یابی ویروسی و عصبی
تحقیق سوم در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
بور
تئوری فیشباین
تئوری دیویس
این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 