فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره پیشینه رضایت مشتری از خدمات؛ بررسی کیفیت ارائه، تجربه مصرف‌کننده و پیامدهای وفاداری :

متغیرهای پیشینه تحقیق:رضایت مشتری از خدمات

توضیحات: ۵پیشینه تحقیق داخلی و ۵ پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها

پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمتی از پیشینه::

۴ـ خاکسار (۱۳۸۹) نیز از جمله مطالعات دیگر در زمینه خدمات پس از فروش در شرکت ایران خودرو می باشد. وی با اشاره به این که امروزه شرکت های بزرگ مانند شرکت های خودروسازی از خدمات پس از فروش به عنوان فرصتی کارآفرینانه در جهت کسب سود بیشتر بهره می گیرند در تحقیق خود به شناسایی استراتژی های فعلی شرکت ایران خودرو و همچنین شناسایی و اولویت بندی استراتژی های جدید در محیط رقابتی پرداخته و سعی نمود تا با معرفی استراتژی های جدید تأثیر خدمات پس از فروش بر فرصت های کارآفرینانه (مبتنی بر بازار و محصول) را مورد بررسی قرار دهد.

در ایران در رابطه با سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها با استفاده از مدل تحلیل شکاف و ابزار لایب کوال پژوهشهای معدودی انجام گرفته است که به آنها اشاره می شود کاظم پور (۱۳۸۵) با هدف ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاهی فنی مهندسی دولتی شهر تهران ، پژوهشی با استفاده از مدل لایب کوال انجام داد. جامعه آماری پژوهش ۲۰۰ نفر بود که به صورت تصادفی طبقه ای از میان مراجعه کنندگان عضو کتابخانه مرکزی سه دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، شریب و علم و صنعت ایران انتخاب شدند. یافته های پژوهش نشان داد کتابخانه های مذکور در فراهم آوری ابزارهای دسترسی به اطلاعات عملکرد نسبتاً موفقی دارند. همچنین ، وب سایت این کتابخانه ها به میزان بیشتری توانسته است رضایت کاربران را فراهم نماید. در مقابل ، فضای کتابخانه ها بخصوص برای ارتباطهای جمعی و فعالیتهای گروهی ، کیفیت نسبتاً پایینی دارد. یافته ها در مورد کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف نشان داد بیشترین ضعف کتابخانه در ارتباط با ایجاد حس اعتماد و اطمینان در کاربران توسط کتابداران است در ارتباط با ابعاد لایب کوال ، نتایج حاصل نشان داد کیفیت خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت ایران در بعد کنترل اطلاعات و در کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف در بُعد نسبتاً ضعیف بوده و در کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت ایران ، بُعد تأثیرگذاری خدمات دارای ضعف بیشتری است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.