فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی :
فایل ورد کامل ترجمه و تحلیل مقاله درباره روابط معلم–دانشآموز؛ اعتبارسنجی سهبعدی مقیاس CFA در نمونههای پیشدبستانی
رشته علوم تربیتی
The Three Dimensions of the Student–Teacher Relationship Scale: CFA Validation in a Preschool Sample (2011)
ترجمه مقاله سه بعد مقیاس روابط معلم- دانش آموز : اعبتارسنجی CFA در نمونه پیش دبستانی
– توضیحات: ۱۵ صفحه انگلیسی، ۱۸ صفحه ترجمه آماده فارسی (word)
– چکیده ترجمه فارسی:
اعتبار مقیاس رابطه معلم-دانش آموز (STRS) در یک نمونه پیش دبستانی با استفاده از تحلیل عامل تاییدی (CFA) مورد بررسی قرار گرفته شده است. تغییرناپذیری عاملی بر اساس جنسیت نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است شامل اعتبار افتراقی و همزمان. علایم اعتبار شامل توان اجتماعی رتبه بندی شده توسط معلم , رفتار مسئله دار و بهداشت روانی و نیز امتیاز کودک به تست لغت تصویری پی بادی بوده است. نتایج نشان داده اند که مدل اصلی سه بعدی STRS بطور رضایت بخشی تایید نشد. با اینحال , نسخه ۳ عاملی STRS با ۲۵ آیتم دارای اصلاحات کم , نشان دهنده تناسب قابل قبول تری بوده است. تناسب مدل برای پسران و دختران قابل قبول می باشد. مدل سه عاملی اصلاح شده دارای اعتبار همزمان خوبی می باشد. اعتبار افتراقی مقیاس فرعی وابستگی بجای تعارض نشان دهنده رضایت کافی نبوده که اصولا ناشی از نواقص مقیاس فرعی وابستگی می باشد.
کلیدواژگان:
مقیاس روابط معلم-دانش آموز , کودکان پیش دبستانی , تحلیل عامل تاییدی , نمونه گروه , وابستگی .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 