فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر :
فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روشهای مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر
رشته مدیریت-فنی و مهندسی:
Modeling traffic’s flow-density relation: Accommodation of multiple flow regimes and traveler types (2001)
– توضیحات: ۱۲ صفحه انگلیسی، ۱۳ صفحه ترجمه آماده فارسی (word)
– چکیده ترجمه فارسی:
تحقیق جاری با مشخص کردن و استفاده از مدل بخش بندی پنهان رفتار رانندگی فشرده و غیر رانندگی به بررسی تاثیرات مختلف انواع مسافران بزرگراه-جریان(روان flow) می پردازد. تصور می شود رانندگانی که در شرایط غیر فشرده هستند , با سرعت معینی رانندگی کرده و فاصله ای (بین وسایل نقلیه) را انتخاب می کنند. چندین دسته از ترکیبات راننده-وسیله در دیتاستها بر اساس پالسخای دوگانه-حلقه-آشکارساز و بررسی های سفر خانگی از هم جدا شده اند. این دسته بندی ها بر اساس نوع وسیله و جنسیت انجام شده و از آن برای تخمین سرعت و فاصله بندی استفاده شده است. مدل بخش بندی بعنوان تابع لگاریتمی تراکم , آب و هوا و نوع وسیله مشخص شده است و برای تخمین احتمالات وضعیت فشرده استفاده شد. غیر یکنواختی مشاهده نشده بوسیله فرضیات خطای مشترک در همه مدلها لحاظ شده است.
نتایج نشان می دهند که مدلهای بخش بندی , ابزاری امیدبخش برای تحلیل داده های ترافیکی و اطلاعات مسافران , وسیله آنها , و شرایط اقلیمی شاخص در داده می باشند. با شفاف سازی فهم بیشتر در زمینه شرایط ترافیک و رفتار مسافران , پراکندگی بیشتر روابط اصلی بین جریان , سرعت و تراکم می توان به مهندسین و کارهای مدیریتی ترافیک در طراحی امکانات جاده ای کمک نمود. نهایتا آنکه چنین بهبودهایی در شبکه های سفر به بهبود کیفیت زندگی منجر می شوند.
کلیدواژگان: سویچینگ درونی , تراکم-جریان , بخش بندی نهان , مدلهای ترافیکی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 