فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله استراتژیهای رشد و برنامهریزی در شرکتهای کوچک و متوسط تحت مدیریت زنان؛ تحلیل فرصتها و چالشها :
ترجمه مقاله استراتژی های رشد و برنامه ریزی در شرکت های کوچک و متوسط SME های تحت سرپرستی زنان
رشته مدیریت
Growth and planning strategies within women-led SMEs (2013)
منوی: ترجمه و مقاله بیس
توضیحات: ۱۴ صفحه انگلیسی، ۱۴ صفحه فارسی (word)
چکیده فارسی
هدف: هدف این مقاله کشف استراتژی های برنامه ریزی، افق های استراتژی های برنامه ریزی و روابط میان افق های برنامه ریزی کسب وکارهای زنان کارآفرین است که تمایل به رشد کسب وکارشان دارند، و از تعداد کارکنان و فروش سالیانه به عنوان شاخص های عملکرد کسب وکار استفاده می شود.
طراحی/متدولوژی / رویکرد: به منظور جمع آوری داده ها برای این مطالعه اکتشافی، این پرسشنامه توسط ایمیل به افراد شبکه های زنان کارآفرین در سراسر انگلستان و والس ارسال شد. پرسشنامه ها برای تحلیل بر اساس شاخص پاسخگویی انتخاب شدند که در آنها تمایل به رشد کسب وکار وجود داشت.داده ها در نرم افزار SPSS وارد شدند تا آماره های توصیفی ایجاد شده و آزمون فرضیات انجام گیرد.
یافته ها- مهم ترین استراتژی های رشد کسب وکار عبارتند از: بهبود محصول یا خدمات موجود و بسط تبلیغات و ارتقا. افق های برنامه ریزی بسیار کوتاه است ، اغلب سه ماهه، اگر چه افق های برنامه ریزی مرتبط با محصول جدید و ورود به بازاهای جدید به نسبت بیشتر است. چنین افق های برنامه ریزی کوتاه مدتی می تواند پیامدهای جدی برای عملکرد و رشد کسب وکار ها داشته باشد. افق های برنامه ریزی برای جریان نقدی و سرمایه گذاری در زیرساخت ها با تعداد کارکنان در ارتباط است، درحالیکه افق های برنامه ریزی برای جریان نقدی، مرتبط با توسعه محصول جدید و مخارج مرتبط با فروش سالیانه است.
کاربردهای عملی- زنان کارآفرین نیاز به تشویق دارند تا افق های برنامه ریزی شان را گسترش دهند، بخصوص در امر شاخص های مالی همچون مخارج، جریان های نقدی و سرمایه گذاری.
اصالت/ارزش- این تحقیق سهمی در ادبیات در حال رشد زنان کارآفرین و کسب و کار آنان دارد تا دیدگاهی که روی استراتژی های رشد و افق های برنامه ریزی خواهد داشت.
کلید واژه ها : رشد کسب وکار، استراتژی ها، زنان کارآفرین، برنامه ریزی کسب وکار، توسعه کسب و کار، کارآفرینی گرایی، زنان، سازمان کوچک و متوسط
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 