فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره عوامل مؤثر بر کاربرد کارت‌های اعتباری تلفن همراه؛ تحلیل رفتار مصرف‌کننده و فناوری‌های مالی :

•رشد و گسترس استفاده از فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه، بویژه کارت اعتباری تلفن همراه mobile credit card بعنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بانکی، فرصت های بیشماری را جهت نوآوری برای بانک ها فراهم آورده است. •کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند. •علیرغم معرفی این خدمت به مشتریان بانک های و موسسات بانکی اسلامی چون Hong Leong Bank و Bank Bumiputra Bhd. در کشور مالزی از سال ۲۰۰۵، این خدمت هنوز به اندازه کافی مورد توجه مشتریان واقع نشده و یا کاربرد آن کمتر از حد انتظار بوده است. •بنابراین، بررسی عوامل موثر بر ترغیب مشتریان بانک های مالزی جهت استفاده از خدمت مذکور بمنظور ایجاد و حفظ قابلیت رقابت بانک های کشور مالزی با سایر بانک ها ضروری بنظر می رسد.

الف) از منظر مشتریان:

•برقراری امکان خرید بصورت بدون سیم “wireless” و با انعطاف زیاد •امنیت بیشتر نسبت به روش های سنتی پرداخت (با توجه به تجهیز آن به شماره شناسایی فردی PIN)

ب) از منظر بانک ها و موسسات بانکی:

•سلاح رقابتی جدید در مقایسه با سایر بانک ها •کمک به بانک های تجاری جهت سیستم های کارت اعتباری تلفن همراهی که بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند •کمک به نحوه ارائه خدمات مذکور به مشتریان بالقوه بانک ها •

•این مطالعه، از (مدل پذیرش فن آوری) Technology Acceptance Model (TAM) در محیط کارت اعتباری تلفن همراه بهره می برد. •مدل مذکور، روابط بین مولفه هایی چون ادراک مفید بودن perceived usefulness (PU) (Davis1، ۱۹۸۹) سهولت کاربرد perceived ease of use (PEOU) (Davis1، ۱۹۸۹)، قابل اطمینان بودن perceived credibility (PC) (Wang2و دیگران، ۲۰۰۳)، میزان اطلاعات درخصوص کارت اعتباری تلفن همراه amount of information on mobile credit card (AIMC) (Pikkarainen3 و دیگران، ۲۰۰۴) از یکسو، و میزان تمایل به استفاده usage intentions (USINT) از آن را، از سوی دیگر، تبیین می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.