فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی :
مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا
در ۲۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری فایل)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
چارچوب نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا از تکنیکهای مربوط به روش اسنادی در فایل علوم اجتماعی میباشد. روش اسنادی به کلیه متدهایی گفته می شود که در آن ها هدف فایل با مطالعه، تحلیل و بررسی اسناد و متون برآورده میشود.
چنانچه از نام تحلیل محتوا پیداست، این تکنیک به تحلیل و آنالیز محتوا می پردازد و می کوشد با استفاده از تحلیل دادههایی را در مورد متن استخراج کند. با این حال آنچه تحت نام تحلیل محتوا نامیده شده است، گونه خاصی از تحلیل است که با شیوه های دیگری که می کوشند یافتههایی را از متن استخراج کنند، تفاوت دارد. هیژمن ۸ نوع تحلیل محتوا را شناسایی کرده و توضیح داده است، که عبارتند از: تحلیل معانی بیان، تحلیل اسطوره و روایت، تحلیل گفتمان، تحلیل ساختاری یا نشانه شناختی، تحلیل تفسیری، تحلیل محاوره، تحلیل انتقادی و تحلیل نرماتیو.
گاهی اوقات این گونه های تحلیل محتوا تحت عنوان تحلیل محتوای کیفی به کار میروند، به این معنی که می خواهیم آنچه که در محتوای موضوعاتی در متن قرار گرفته است با دیدگاه و بررسی های علمی و سابقه دیرینه و تحلیل و تفسیر ما بعنوان فایلگر چگونه است .
۲-۷ تعریف تحلیل محتوا
از تحلیل محتوا تعاریف گوناگونی به عمل آمده که بخشی از اختلاف به تاریخچه این تکنیک و روند تکاملی آن بر می گردد و بخشی دیگر از آن مربوط به تفاوت در حوزه گسترده این تکنیک است.
کریپندورف تحلیل محتوا را تکنیکی فایلی معرفی می کند که به منظور استنباط تکرارپذیر و معتبر از داده ها در مورد متن آنها بکار می رود (کریپندروف، ۱۳۷۸: ۲۵). او هدف این تحلیل را همانند سایر تکنیک های فایلی فراهم آوردن شناخت، بینشی نو، تصویر واقعیت و راهنمای عمل می داند.
برلسون- از پیشگامان تحلیل محتوا- این تکنیک را «فایلی برای توصیف عینی، سیستماتیک و کمی محتوای آشکار پیام» معرفی می کند (۱۹۵۹، ۱۸، به نقل از کریپندورف، ۱۳۷۸، ۲۶).
…
بخشی از
–
– فایل ورد کامل مبانی نظری روانشناسی با موضوع تحلیل محتوا؛ بررسی چارچوبها و کاربردهای پژوهشی
فهرست منابع
– صبوری خسروشاهی ، حبیب (۱۳۸۹) آموزش وپرورش درعصر جهانی شدن ، چالش ها و راهبردهای مواجهه با آن فصلنامه ۶، دوره ۱، شماره ۱، ۱۳۸۹، صفحه ۱۹۶- ۱۵۳.
– علم الهدی ، جمیله (۱۳۸۵) مبانی نظری آموزش جهانی . تهران : انتشارات دانشگاه شهید بهشتی
– ضرغامی ، سعید (۱۳۸۸) ساخت شکنی جهانی شدن دربرنامه های درسی با نظربه اندیشه دریدا .فصلنامه مطالعات برنامه درسی. سال چهارم، شماره ۱۵. ص ص۲۳-۱.
– ذکاوتی قراگزلو، علی (۱۳۸۴) آموزش صلح . تهران : نوروز هنر.
– گیدنز، آنتونی (۱۳۸۴). چشم اندازهای جهانی ، ی ، محمدرضا جلایی پور، ناشر :طرح نو چاپ اول.
– عطاران ، محمد ؛(۱۳۸۲) جهانی شدن و فنآوری اطلاعات و تعلیم وتربیت ؛ تهران ؛ موسسه فایلی مهر.
– ملکی ، حسن ؛ (۱۳۸۲) برنامه ریزی درسی ( راهنمای عمل ) ؛ تهران ، انتشارات مدرسه .
– علم الهدی ، جمیله ؛(۱۳۸۳) ؛ بررسی مبانی نظری برنامه ی آموزش جهانی ؛ دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی ؛ وزارت آموزش وپرورش .
– زیباکلام ،فاطمه ،(۱۳۷۹) مبانی فلسفی آموزش وپرورش درایران ،تهران :انتشارات حفیظ.
– ملکی ،حسن ،(۱۳۸۹) آموزش وپرورش فرصت ها و تهدیدها ،تهران : عابد . چاپ اول.
– باقری ، خسرو ؛ (۱۳۸۲) درآمدی بر فلسفه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ؛ فصلنامه نوآوری های آموزشی ؛ شماره ۴؛ صص ۹-۴۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 