فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان دارای ۵۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان :

فایل کامل مطالعه مجموعه مدیریت رفتار سازمانی؛ مرور نظریه‌ها، الگوهای رفتاری و تأثیر بر کارایی سازمان در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش

تعریف ارتباطات :

واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ،به کار می رود.این واژه برای توضیح خطاهای اجتماعبه طور کل و سازمانها به کار می رود .در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ،سمبلهایی را به کار می برند .

هدف ارتباطات

به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد .

ارتباطات یک طرفه و دو طرفه

در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف گیرنده ، ارتباط برقرار می کند . ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد دهد ارتباطات دو طرفه است . « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند. نتایج آزمایشها به قرار زیر بود :

۱- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
۲- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
۳- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
۴- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حمل بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
۵- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است . در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.