فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری :

توضیحات:

فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری، در قالب فایل word و در حجم ۸ صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:

The role of digital and social media marketing in consumer behavior

سال چاپ: ۲۰۱۶

محل انتشار:

Elsevier

چکیده فارسی:

این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند:

۱) فرهنگ دیجیتالی مشتری، ۲) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، ۳) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، ۴) محیطهای متحرک و ۵) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند. هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

چکیده لاتین:

This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری رفتار مشتری
فهرست بخشی از مطالب:

مقدمه

موضوعات تحقیقاتی و یافته ها

فرهنگ دیجیتالی مشتری

تبلیغات

اثرات محیط های دیجیتالی

متحرک

WOM آنلاین و نقد و بررسی ها

توصیه هایی برای تحقیقات آینده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.