فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین :

فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رضایت مشتری و نظریه خاکستری؛ بررسی مدل‌های تصمیم‌گیری و راهبردهای بازاریابی نوین (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

مقدمه فصل.. ۱۱

قسمت اول: رضایت مشتری.. ۱۱

۲-۱-۱- مقدمه.. ۱۱

۲-۱-۲- تعریف مشتری.. ۱۲

۲-۱-۳- ارزش مشتری.. ۱۲

۲-۱-۴- تعریف رضایت مشتری.. ۱۲

۲-۱-۵- سطوح رضایت مشتریان.. ۱۳

۲-۱-۶- سنجش رضایت مشتری.. ۱۳

۲-۱-۷- مدل شکلگیری رضایت مشتری.. ۱۵

قسمت دوم: تئوری خاکستری.. ۲۰

۲-۲-۱- مقدمه.. ۲۰

۲-۲-۲- تعریف تئوری خاکستری.. ۲۰

۲-۲-۳- تئوری سیستم های خاکستری.. ۲۱

۲-۲-۳-۱- مفاهیم اساسی سیستم های خاکستری.. ۲۱

۲-۲-۳-۲- اصول بنیادی سیستمهای خاکستری ۲۴

فصل دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه فصل

بررسی تاریخچه، مفاهیم، تعاریف و به­طور کلی مبانی نظری یک مفهوم، پیش­نیاز شناخت و پیاده­سازی آن مفهوم است. بر این اساس، فصل حاضر با هدف شناسایی مفاهیم مورد استفاده در این پژوهش در چهار قسمت ارائه می­گردد.

قسمت اول: رضایت مشتری

۲-۱-۱- مقدمه

در محیط کسب و کار امروز که پیچیدگی و رقابتی شدن آن روز­افزون است، رضایت مشتری در حال تبدیل شدن به هدف اصلی سازمان­ها است. رضایتمندی مشتری، احساس یا نگرش مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت بعد از استفاده از آن است. بعبارتی لذت بردن یا مشمئز شدن خریدار نسبت به عملکرد محصول و خدمات پس از مقایسه عملکرد (یا نتیجه حاصل از کارکرد) محصول یا خدمات خریداری شده در مقایسه با آنچه انتظار وی بوده است. (فروزنده، ۲۰۰۳) رضایت مشتری از طریق تکرار خرید، خرید کالای جدید و خرید کالا توسط مشتریان جدیدی که از طریق مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده­اند، به افزایش درآمد و سود منجر می­شود. در واقع مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می­کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان را کاهش می­دهند. (کاووسی و سقایی، ۲۰۰۵) سود در تجارت، مستلزم مراجعه دوباره مشتریانی است که به داشتن کالاها یا خدمات شرکت مباهات کرده و دوستانشان را هم به مصرف کالاها یا خدمات شرکت تشویق می­کنند. لذا می­توان ادعا کرد که رضایت مشتری موجب وفاداری مشتریان می­گردد و درنتیجه افزایش سودآوری آتی شرکت را به دنبال می­آورد. تامین رضایت مشتری زمانی حاصل می­شود که خواست واقعی مشتری تامین شده و نیاز او در زمان معین و به روشی که او می­خواهد برآورده شود. بنابراین اولین اصل در دنیای کسب و کار امروزی، ایجاد ارزش­های مشتری­پسند می­باشد. (کاوندی و شاکری، ۱۳۸۹)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.