فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین :
فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)؛ تحلیل ساختار و نقش آن در بازاریابی نوین
فهرست مطالب:
مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)
تاریخچه و معرفی
رویکردی به توسعه استراتژیهای CRM
عوامل بحرانی موفقیت
چهار روش افزایش بهرهوری در نقاط تماس مشتریان با سازمان
علل شکست پروژههای CRM
کاربرد BSC در اجرایی نمودن استراتژی CRM
بررسی CRM در کشور هند
تجارب موفق شرکتهای خارجی
الگوها و نیازمندیهای اجرایی
تعاریف و مفاهیم e-CRM
e-CRM در صنعت خودرو
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 