فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش نقش مدیر بازاریابی و تبلیغات؛ بررسی وظایف، راهبردها و تأثیر بر رشد کسب‌وکار :

بخشی از محتوا فایل:

تعریف بازاریابی

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار, نیازها , خواسته ها ورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است

بازاریابی دارای سه بعد است

بازارشناسی ، بازارسازی و بازارداری

¢بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتی

مدل ۴C برای بازار شناسی وجود دارد :

¢الف : شناخت خودمان ( شرکت ) Company

¢ب : شناخت مشتری یا مخاطب Costumer

¢ج : شناخت رقبا Competitor

¢د : شناخت محیط و عوامل محیطی Change Fuctor

¢بازارسازی یعنی استفاده از کلیه عوامل تکنیک ها و استراتژی ها جهت ایجاد و افزایش سهم بازار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.