فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار دارای ۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تأثیر تبلیغات؛ تحلیل علمی نقش تبلیغات در رفتار مصرفکنندگان و رقابت بازار :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه……………………………………………………………….. ۹
۲-۲- مفاهیم مرتبط به بازار محصول…………………………………….. ۱۰
۲-۲-۱- ساختار بازار…………………………………………………….. ۱۰
۲-۲-۲- انواع بازار از نظر درجه رقابت…………………………………… ۱۰
۲-۲-۲-۱- بازار رقابت کامل……………………………………………….. ۱۰
۲-۲-۲-۲- بازار انحصار کامل……………………………………………….. ۱۱
۲-۲-۲-۳- بازار انحصار چند جانبه…………………………………………… ۱۲
۲-۲-۲-۴- رقابت کورنو……………………………………………….. ۱۳
۲-۲-۲-۵- رقابت برتراند………………………………………….. ۱۳
۲-۲-۲-۶- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی…………………………. ۱۴
۲-۲-۲-۷- وضعیت رهبر و پیرو…………………………………. ۱۴
۲-۲-۲-۸- وضعیت جنگ قیمت…………………………….. ۱۴
۲-۲-۳- بازار رقابت انحصاری………………………………………. ۱۴
۲-۲-۴- تمرکز بازار………………………………… ۱۵
۲-۲-۵- قدرت بازار…………………………………………… ۱۶
۲-۲-۶- شاخصهای قدرت بازار………………………………………… ۱۷
۲-۲-۶-۱- شاخص لرنر……………………………………….. ۱۷
۲-۲-۶-۲-شاخص هر فیندال- هیرشمن………………………………… ۱۷
۲-۲-۶-۳- کیو توبین…………………………………………………… ۱۸
۲-۲-۶-۴- شاخص بون……………………………………………… ۱۹
۲-۲-۷- جایگاه رقابتی محصول…………………………………………… ۲۰
۲-۲-۷-۱- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه……………………… ۲۲
۲-۲-۷-۲- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول……………. ۲۲
۲-۳- تبلیغات………………………………………… ۲۳
۲-۳-۱- مفاهیم و تعاریف تبلیغات…………………………………. ۲۴
۲-۳-۲- تبلیغات و بازاریابی…………………………………….. ۲۶
۲-۳-۳- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات………………….. ۲۷
۲-۳-۴- مخارج تبلیغات و ارزش بازار……………………………………. ۲۹
۲-۳-۵- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری……………… ۳۳
۲-۳-۶- تبلیغ اینترنتی……………………………….. ۳۷
۲-۳-۶-۱- روش های تبلیغ اینترنتی……………………………………… ۳۸
۲-۳-۷- نگرش نسبت به تبلیغات………………………………….. ۳۹
۲-۳-۸- بازدهی بازاریابی و تبلیغات……………………………….. ۳۹
۲-۳-۹- شدت تبلیغات و سودآوری………………………………. ۴۰
۲-۳-۹-۱- شدت تبلیغات و فروش……………………………… ۴۱
۲-۳-۱۰- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات……………………. ۴۱
۲-۳-۱۰-۱- سلسه مراتب تأثیرات………………………………….. ۴۲
۲-۳-۱۰-۲-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. ۴۲
۲-۴- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری……………………….. ۴۳
۲-۵- مروری بر پژوهشهای پیشین…………………………… ۴۸
۲-۵-۱- پژوهش های خارجی……………………………………… ۴۸
۲-۵-۲-پژوهشهای داخلی…………………………………. ۵۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 