فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش استراتژی کسب‌وکار؛ تحلیل علمی مدل‌های رقابتی، سیاست‌های مدیریتی و چشم‌اندازهای اقتصادی :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۴ صفحه

استراتژی کسب و کار استراتژی کسب و کار استراتژی کسب و کار تفکر آینده عزم استراتژیک فرهنگ شرکت انواع استراتژی برنامه ریزی استراتژیک تحلیل ارزیابی فرهنگ شرکت استراتژی کسب و کار تفکر آینده عزم استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک تحلیل ارزیابی انواع استراتژی فرهنگ شرکت باورها/ایده آل ها بیانیه های ماموریت چشم انداز رهبری کار تیمی لوگو تصور انعطاف پذیری/سازگاری مدیریت تغییر فرهنگ شرکت باورها و ارزشهای تسهیم شده توسط افرادی که در یک سازمان کار می کنند
چگونه افراد با یکدیگر رفتار می کنند
چگونه افراد با مشتریان و ارباب رجوع رفتار می کنند
افراد ارتباطات خود با سهامداران را چگونه می بینند
پاسخهای افراد به مصرف انرژی، مشغولیت در اجتماع، غیبت، اخلاق کاری و غیره
سازمان با کارکنانش، یادگیری و توسعه حرفه ای چگونه رفتار می کند فرهنگ شرکت فرهنگ شرکت ممکن است توسط :
چشم انداز – جایی که سازمان می خواهد در آینده برود
بیانیه ماموریت – خلاصه باورهای سازمان و جایی که اکنون قرار دارد
تحریک شود.
فرهنگ شرکت ممکن است در
نگرش و رفتار رهبری
نگرش به نقش افراد در محل کار- دفاتر با طرح باز، کار تیمی و غیره
لوگوی سازمان
تصویری که به دنیای بیرون نشان می دهد
نگرشش به تغییر
منعکس شود. فرهنگ شرکت Nike
Copyright: alexbol http://www/sxc.hu شما فکر می کنید کسب و کارهای بعدی چه فرهنگ شرکتی را برای توسعه مدیریت نموده اند ؟ استراتژی کسب و کار تفکر آینده عزم استراتژیک فرهنگ شرکت انواع استراتژی ارزیابی تحلیل برنامه ریزی استراتژیک چشم انداز اهداف اهداف کلی/اهداف تجزیه و تحلیل توسعه ارزیابی برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک اولین مرحله از برنامه ریزی استراتژیک می تواند شامل :
تفکر آینده
تفکر درباره آنچه که کسب و کار ممکن است برای ۲۰-۱۰ سال پیش رو نیاز داشته باشد
عزم استراتژیک
تفکر درباره زمینه های استراتژیک که تصمیم گیری را انجام خواهد داد
”متفکر درباره سند برنامه ریزی مفیدترین خواهد بود“
(Brent Davies: 1999)
صرف زمان برای تفکر و انعکاس آن ممکن است مهمتر از کسب و کارهایی باشد که زمان اجازه انجام آن را می دهد.
Copyright:Intuitives, http://www.sxc.hu
برنامه ریزی استراتژیک چشم انداز
ابلاغ کردن جایی که سازمان به سمت آن در حال حاضر در حال حرکت است به همه کارکنان و جایی که قصد دارد در آینده به آن برسد
اجازه دادن به شرکت برای هدف گذاری
اهداف کلی(AIMS) و اهداف(OBJECTIVES) :
اهداف کلی(AIMS) : اهداف بلند مدت
اهداف(OBJECTIVES) : راهی که شما در آن در حال حرکت به سمت اهداف کلی هستید
برنامه ریزی استراتژیک مثال :
هدف کلی(aim) ممکن است برای یک تولید کننده شکلات رسیدن به بازارهای خارجی باشد.
اهداف(objective)
توسعه ارتباط با تامین کنندگان خارجی
مشخص کردن شبکه بازار خرده فروشی
هدایت تحقیقات بازار به سمت مشخص کردن نیازهای مشتری
یافتن مکانی برای تیم فروش HQ خارجی
برنامه ریزی استراتژیک وقتی که جهت مشخص می شود :
تجزیه و تحلیل موقعیت
ایجاد و معرفی استراتژی
ارزیابی :
ارزیابی مداوم است و نتایج ارزیابی به چشم انداز بازخور داده می شود تحلیل استراتژی کسب و کار عزم استراتژیک تفکر آینده فرهنگ شرکت انواع استراتژی ارزیابی برنامه ریزی استراتژیک تحلیل شایستگیهای اصلی کسب و کار اصلی ورودیهای لازم SWOT PEST پنج نیرو SWOT قوتها – مشخص کردن نقاط قوت سازمانی موجود
ضعف ها – مشخص کردن نقاط ضعف سازمانی موجود
فرصت ها – چه فرصتهای بازاری ممکن است برای بهره برداری وجود داشته باشد؟
تهدیدات – تهدیدات برای موفقیت اینده از کجا ممکن است باشد؟ PEST سیاسی(Political) : توسعه های سیاسی محلی، ملی و بین المللی- چگونه و از چه طریقی ممکن است بر سازمان تاثیر گذار باشند؟
اقتصادی(Economic) : موضوعات اصلی اقتصادی- ملی و بین المللی- که ممکن است بر سازمان تاثیر گذار باشند، کدامند؟
اجتماعی(Social) : گرایشات اجتماعی در حال شکل گیری که ممکن است روی چگونگی عملیات سازمان تاثیر گذار باشند کدامند و مفهوم آنها برای برنامه ریزی آینده چه خواهد بود؟


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.