فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی :

فایل ورد کامل پرسشنامه سروکوال؛ ابزار ارزیابی کیفیت خدمات بر اساس ابعاد مشتری‌مداری و رضایت‌مندی

راهنمایی برای پژوهشگر:
سنجش کیفیت خدمات کاری بسیار مشکل می تواند باشد. برخلاف کالاها که واجد ویژگیهایی مانند درازا، عمق، عرض، وزن، رنگ و … می باشند یک خدمت می تواند واجد ویژگی های ناملموس متعددی باشد. بعلاوه مشتریان نیز انتظارات متفاوتی بر حسب تجربیات پیشین، نیازهای شخصی و اینکه دیگران به آنها چه گفته اند، دارند.
SERVQUAL
به عنوان یک روش برای سنجش کیفیت خدمات، محققان متدلوژی سروکوال توسعه دادند. سروکوال پنج بعد از کیفیت خدمات بررسی میکنند:
اطمینان دهی Assurance
پاسخگویی Responsiveness
قابلیت اعتماد Reliability
همدلی Empathy
وضعیت ظاهری و تسهیلات سازمان ( عوامل محسوس) Tangible
توجه: سوالات مربوط به هر بعد در جدول ۱ مشخص شده است
برای هر بعد کیفیت خدمات، سروکوال هر دوی انتظارات و ادراکات مشتریان با ۲۲ سوال در کل می سنجد. سپس اهمیت هر کدام از ۵ بعد بالا بر اساس نمره مشتریان مشخص می شوند. شکاف نمرات بر اساس اختلاف نمره دو دسته سوالات مربوط به انتظارات و ادراکات مشتریان محاسبه می شود. نمره منفی نشان میدهد که خدمات واقعی (نمره ادراکی) کمتر از حد مورد انتظار است (نمره انتظارات). شکاف نمره شاخصی مطمئن برای هر پنج بعد کیفیت خدمات است. با استفاده از سروکوال، فراهم کنندگان خدمت می توانند یک شاخصی از سطح کیفیت خدماتشان فراهم آورند و حوزه هایی که نیاز به بهبود دارد را شناسایی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.