فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با ارتقای کیفیت علمی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴
قسمت اول : تسهیم دانش ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۱ دانش و انواع آن ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۲ مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷
۲-۳ مفهوم تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
۲-۴ مدل های تسهیم دانش……………………………………………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۴-۱ مدل عمل منطقی………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۲
۲-۴-۲ مدل رفتار برنامه ریزی شده……………………………………………………………………………………………………. ۲۳
۲-۴-۳ مدل تسهیم دانش هندریکس………………………………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۴-۴ مدل تسهیم دانش یانگ و هولدن…………………………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۴-۵ مدل تسهیم دانش لی و الهوامد…………………………………………………………………………………………….. ۲۶
۲-۴-۶ مدل تسهیم دانش واندن هوف و وان وینن…………………………………………………………………………….. ۲۷
۲-۵ مؤلفه های کلیدی تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………. ۲۸
۲-۶ موانع تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
۲-۷ اهمیت تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲
۲-۸ تسهیم دانش در آموزش عالی…………………………………………………………………………………………………….. ۳۳
قسمت دوم : قابلیت جذب دانش……………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۹ مفهوم قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………………………. ۳۵
۲-۱۰ انواع قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۰-۱ قابلیت جذب بالقوه …………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۰-۲ قابلیت جذب بالفعل ……………………………………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۱۰-۳ قابلیت جذب مطلق ……………………………………………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۱۰-۴ قابلیت جذب نسبی……………………………………………………………………………………………………………… ۳۹
۲-۱۱ مدل های قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۱۱-۱ مدل قابلیت جذب دانش کوهن و لونیتال…………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۱۱-۲ مدل قابلیت جذب دانش زهرا و جرج ………………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۱۱-۳ مدل قابلیت جذب دانش منبیوا و همکاران…………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۱۱-۴ مدل قابلیت جذب دانش لین و همکاران …………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۱۱-۵ مدل قابلیت جذب دانش تودوروا و داریسین ………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۱۲ مؤلفه های کلیدی قابلیت جذب دانش ……………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۱۳ اهمیت قابلیت جذب دانش در نوآوری سازمان…………………………………………………………………………. ۴۹
۲-۱۴ قابلیت جذب دانش و آموزش عالی…………………………………………………………………………………………… ۵۰
قسمت سوم : بهبود کیفیت علمی …………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۱۵ مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۱۶ کیفیت در آموزش عالی……………………………………………………………………………………………………………. ۵۴
۲-۱۷ مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی…………………………………………………………………………………….. ۵۶
۲-۱۸ اعتباربخشی و تضمین کیفیت در آموزش عالی…………………………………………………………………………. ۵۷
۲-۱۹ مدل های جدید اعتباربخشی در آموزش عالی…………………………………………………………………………… ۵۸
۲-۱۹-۱ برنامه بهبود کیفیت علمی (AQIP)……………………………………………………………………………………. 58
۲-۱۹-۱-۱ ارزشها و مؤلفه های برنامه بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………… ۶۰
۲-۱۹-۱-۲ محاسن برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………………… ۶۴
۲-۱۹-۲ برنامه ارزیابی و ارتقاء کیفیت (PEAQ)………………………………………………………………………………. 66
۲-۱۹-۲ مدل مسیر ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۲-۲۰ ارتباط بین مدل کیفیت بالدریج و برنامه بهبود کیفیت علمی……………………………………………………. ۷۰
۲-۲۱ یادگیری سازمانی و برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………. ۷۳
قسمت چهارم : ارتباط تسهیم دانش ، قابلیت جذب دانش و بهبود کیفیت علمی………………………………. ۷۵
۲-۲۲ تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………. ۷۵ ۲-۲۳ رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۲-۲۴ الگوی مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
قسمت پنجم : پژوهش های مرتبط با موضوع پژوهش ……………………………………………………………………….. ۷۸
۲-۲۵ پژوهش های انجام شده در خارج……………………………………………………………………………………………… ۷۹
۲-۲۶ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………………………………………………….. ۸۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 