فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی؛ تحلیل پیوند باورهای معنوی با موفقیت آموزشی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه…………………………………………………………………….. ۱۳

عملکرد تحصیلی……………………………………………………….. ۱۳

انگیزه…………………………………………………….. ۱۳

انگیزه پیشرفت…………………………………………………………. ۱۴

انگیزه تحصیلی…………………………………………………….. ۱۵

پیشرفت تحصیلی…………………………………………………. ۱۵

عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی…………………………….. ۱۹

روش تدریس…………………………………………………. ۲۱

عوامل موثر بر تدریس……………………………………………. ۲۱

روش تدریس سنتی……………………………………………………….. ۲۲

روش تدریس فعال…………………………………………………… ۲۲

مقایسه روش سنتی و فعال…………………………………….. ۲۳

دیدگاه ساخت گرا…………………………………………………… ۲۵

ساخت گرایی چیست؟……………………………………………….. ۲۶

اصول روش تدریس ساخت گرایی…………………………… ۲۶

هدف روش تدریس ساخت گرایی………………………….. ۲۸

مفاهیم اساسی روش تدریس ساخت گرایی…………………………… ۲۸

مفهوم ساخت…………………………………………………………… ۲۹

مفهوم دانش سازی یا ساخت دانش……………………………… ۲۹

مفهوم واقعیت………………………………………………… ۲۹

مراحل اجرایی روش تدریس ساخت گرایی…………………………… ۲۹

نکات اساسی الگوی تدریس ۵E………………………….. 30

محاسن و محدودیت های استفاده از روش ساخت گرا………………….. ۳۱

مبانی نظری هوش معنوی………………………………………………. ۳۳

تعریف هوش…………………………………………………………….. ۳۳

تعریف معنویت…………………………………………………… ۳۴

همپوشی بین معنویت و مذهب…………………………………….. ۳۴

دیدگاه های روانشناسانه به معنویت………………………………….. ۳۵

فاکتورهای هوش از نظر گاردنر………………………………. ۳۶

چهارچوب نظری هوش معنوی……………………………… ۳۷

هوش معنوی از دیدگاه نسبی…………………………………… ۳۷

مقایسه هوش معنوی با هوش های دیگر………………………………… ۳۸

مولفه های هوش معنوی……………………………………………. ۳۹

سلامت روان…………………………………………………………. ۳۸

دیدگاه های مربوط به سلامت روان…………………………………. ۴۱

سلامت روان و بیماری روانی…………………………………….. ۴۳

خلاصه ای از تعریف بهداشت روانی بر اساس مکاتب مختلف روانشناسی.۴۴

نظریه های مربوط به سلامت روان……………………………………… ۴۴

سطح نیازهای بدنی…………………………………………………. ۴۷

نیازهای اجتماعی……………………………………………………….. ۴۸

نیازهای فردی…………………………………………………………… ۴۸

شخصیت سالم از دیدگاه فرانکل………………………………….. ۴۹

خصوصیات اشخاص سالم از دیدگاه فرانکل………………………… ۴۹

شخصیت سالم از دیدگاه پرلز………………………………….. ۵۰

خصوصیات انسان سالم از دیدگاه پرلز………………………………. ۵۰

شخصیت سالم از دیدگاه یونگ…………………………………….. ۵۱

انسان سالم از دیدگاه یونگ………………………………………… ۵۱

رابطه بین مثبت اندیشی و سلامت روانی از دیدگاه اسلام……………. ۵۲

کارآمدی و سلامت روان……………………………………… ۵۲

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………….. ۵۵

تحقیقات انجام شده در داخل کشور………………………………….. ۵۶

جمع بندی…………………………………………………………… ۵۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.