فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوری‌های بصری در ارتقای یادگیری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱: مقدمه. ۱۱

۲-۲: پیشینه و مفهوم مصورسازی اطلاعات… ۱۱

۲-۳: طبقه‌بندی مصورسازی و ابعاد آن. ۱۳

۲-۴: ارتباط مصورسازی اطلاعات با سواد دیداری.. ۱۵

۲-۵: گرافیک…. ۱۶

۲-۶: گرافیک رایانه ای.. ۱۷

۲-۷: مصورسازی.. ۱۸

۲-۸: ارتباط تصویری.. ۱۸

۲-۹: ارزش بصری تصاویر. ۱۹

۲-۱۰: چگونگی استقرار عناصر بصری.. ۱۹

۲-۱۱: بهره‌گیری از مصورسازی در فعالیت‌های آموزشی.. ۲۰

۲-۱۲: اصول و معیار‌های تصویرگری (مصورسازی) ۲۰

۲-۱۲-۱: اصل سادگی.. ۲۰

۲-۱۲-۲: اصل تأکید. ۲۱

۲-۱۲-۳: اصل تعادل. ۲۱

۲-۱۲-۴: رعایت اصل توازن بین زمینه و موضوع. ۲۱

۲-۱۲-۵: اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه گیری.. ۲۱

۲-۱۲-۶: رابطه تصویر با معیارهای کادربندی.. ۲۲

۲-۱۲-۷: اصل فاصله ی مطلوب… ۲۲

۲-۱۲-۸: اصل تأثیرات روانی خط ها ۲۲

۲-۱۲-۹: اصل تأثیر روانی شکل‌ها و رابطه ی آن‌ها با تصویر آموزشی.. ۲۲

۲-۱۲-۱۰: خواص روانی رنگ‌ها و رابطه ی آن‌ها با تصویر. ۲۳

۲-۱۲-۱۱: پرهیز از تکراری بودن سبک تصویرسازی.. ۲۴

۲-۱۲-۱۲: اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش…. ۲۴

۲-۱۲-۱۳: اصل استفاده به جا از تصویر. ۲۴

۲-۱۲-۱۴: اصل تطبیق با واقعیات… ۲۴

۲-۱۲-۱۵: اصل برجسته سازی موضوع. ۲۵

۲-۱۲-۱۶: رعایت تناسب بین سبک هنری و موضوع آموزشی.. ۲۵

۲-۱۲-۱۷: اصل تفاوت در فرهنگ های منطقه ای.. ۲۵

۲-۱۲-۱۸: اصل به روز بودن تصویر. ۲۵

۲-۱۲-۱۹: اصل توازن در تصویرگری جنسیت ها ۲۵

۲-۱۲-۲۰: توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی.. ۲۶

۲-۱۲-۲۱: تحریک حس کنجکاوی و علاقه به کشف… ۲۶

۲-۱۲-۲۲: توجه به علایق کودکان به رنگها ۲۶

۲-۱۳: مدرسه هوشمند چیست؟. ۲۶

۲-۱۴: هدف از ایجاد مدارس هوشمند چیست؟. ۲۷

۲-۱۵: مأموریت و چشم‌انداز مدرسه هوشمند. ۲۸

۲-۱۶: راهبرد‌های توسعه مدارس هوشمند. ۲۸

۲-۱۷: ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند. ۲۹

۲-۱۹: مولفه‌های اصلی و ارکان هوشمند‌سازی مدارس… ۳۰

۲-۲۱: تئوری و مبانی نظری.. ۳۲

۲-۲۲: چرا مدرسه هوشمند طراحی کنیم؟. ۳۴

۲-۲۳: منظور از مدارس ابتدایی هوشمند چیست؟. ۳۵

۲-۲۳: مقایسه وجوه اشتراک و افتراق مصورسازی داده و اطلاعات… ۳۶

۲-۲۴: طبقه‌بندی مصورسازی انواع داده‌ها ۳۶

۲-۲۵: روش‌ها و کاربردهای مصورسازی.. ۴۰

۲-۲۶: پیشینه پژوهش…. ۴۶

۲-۲۶-۱: پیشینه داخلی.. ۴۶

۲-۲۶-۲: پیشینه خارجی.. ۴۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.