فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مصورسازی اطلاعات در مدارس هوشمند؛ بررسی نقش فناوریهای بصری در ارتقای یادگیری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱: مقدمه. ۱۱
۲-۲: پیشینه و مفهوم مصورسازی اطلاعات… ۱۱
۲-۳: طبقهبندی مصورسازی و ابعاد آن. ۱۳
۲-۴: ارتباط مصورسازی اطلاعات با سواد دیداری.. ۱۵
۲-۵: گرافیک…. ۱۶
۲-۶: گرافیک رایانه ای.. ۱۷
۲-۷: مصورسازی.. ۱۸
۲-۸: ارتباط تصویری.. ۱۸
۲-۹: ارزش بصری تصاویر. ۱۹
۲-۱۰: چگونگی استقرار عناصر بصری.. ۱۹
۲-۱۱: بهرهگیری از مصورسازی در فعالیتهای آموزشی.. ۲۰
۲-۱۲: اصول و معیارهای تصویرگری (مصورسازی) ۲۰
۲-۱۲-۱: اصل سادگی.. ۲۰
۲-۱۲-۲: اصل تأکید. ۲۱
۲-۱۲-۳: اصل تعادل. ۲۱
۲-۱۲-۴: رعایت اصل توازن بین زمینه و موضوع. ۲۱
۲-۱۲-۵: اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه گیری.. ۲۱
۲-۱۲-۶: رابطه تصویر با معیارهای کادربندی.. ۲۲
۲-۱۲-۷: اصل فاصله ی مطلوب… ۲۲
۲-۱۲-۸: اصل تأثیرات روانی خط ها ۲۲
۲-۱۲-۹: اصل تأثیر روانی شکلها و رابطه ی آنها با تصویر آموزشی.. ۲۲
۲-۱۲-۱۰: خواص روانی رنگها و رابطه ی آنها با تصویر. ۲۳
۲-۱۲-۱۱: پرهیز از تکراری بودن سبک تصویرسازی.. ۲۴
۲-۱۲-۱۲: اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش…. ۲۴
۲-۱۲-۱۳: اصل استفاده به جا از تصویر. ۲۴
۲-۱۲-۱۴: اصل تطبیق با واقعیات… ۲۴
۲-۱۲-۱۵: اصل برجسته سازی موضوع. ۲۵
۲-۱۲-۱۶: رعایت تناسب بین سبک هنری و موضوع آموزشی.. ۲۵
۲-۱۲-۱۷: اصل تفاوت در فرهنگ های منطقه ای.. ۲۵
۲-۱۲-۱۸: اصل به روز بودن تصویر. ۲۵
۲-۱۲-۱۹: اصل توازن در تصویرگری جنسیت ها ۲۵
۲-۱۲-۲۰: توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی.. ۲۶
۲-۱۲-۲۱: تحریک حس کنجکاوی و علاقه به کشف… ۲۶
۲-۱۲-۲۲: توجه به علایق کودکان به رنگها ۲۶
۲-۱۳: مدرسه هوشمند چیست؟. ۲۶
۲-۱۴: هدف از ایجاد مدارس هوشمند چیست؟. ۲۷
۲-۱۵: مأموریت و چشمانداز مدرسه هوشمند. ۲۸
۲-۱۶: راهبردهای توسعه مدارس هوشمند. ۲۸
۲-۱۷: ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند. ۲۹
۲-۱۹: مولفههای اصلی و ارکان هوشمندسازی مدارس… ۳۰
۲-۲۱: تئوری و مبانی نظری.. ۳۲
۲-۲۲: چرا مدرسه هوشمند طراحی کنیم؟. ۳۴
۲-۲۳: منظور از مدارس ابتدایی هوشمند چیست؟. ۳۵
۲-۲۳: مقایسه وجوه اشتراک و افتراق مصورسازی داده و اطلاعات… ۳۶
۲-۲۴: طبقهبندی مصورسازی انواع دادهها ۳۶
۲-۲۵: روشها و کاربردهای مصورسازی.. ۴۰
۲-۲۶: پیشینه پژوهش…. ۴۶
۲-۲۶-۱: پیشینه داخلی.. ۴۶
۲-۲۶-۲: پیشینه خارجی.. ۴۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 