فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای :

فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد

-۸ سنجش پایایی پرسشنامه

اعتبار یا پایایی آزمون به دقت اندازه گیری و ثبات آن مربوط می شود و منظور، رسیدن به نتایج یکسان درآزمونهای مکرر است. در تحقیقات علمی، ادعای نتایج پایا و معتبر بسیار ضروری است. هر سنجشی شامل درجه ای ازخطاست که خطای سنجش نامیده می شود. و اجتناب کامل از خطا ممکن نیست امّا هدف ما این است که خطای سنجش را تا حد امکان کاهش دهیم. مهمترین معیار درستی سنجش،اعتبار آن است. یعنی سنجش واقعاً همان چیزی باشد که قصد سنجیدن آن را داریم. و سنجش باید از ثبات برخوردار باشد که این ثبات را پایایی می نامیم معروفترین و عمومی ترین معیار سنجش پایایی پرسشنامه آلفای کرو نباخ است که بصورت زیر است:

که در آن K تعداد سوالات ، واریانس سوال i ام و واریانس کل سوالات می باشد.

هر چه این معیار به یک نزدیکتر باشد نشان دهنده پایایی بالا است.


۶۶)اعتبار یا پایای پرسشنامه به دقت اندازه گیری و ثبات و پایایی آن مربوط است معنای دیگر همسانی درونی سوالات پرسشنامه مورد نظر می باشد(شریفی و پاشاو۱۳۸۱

۶۷) Chrombakh’s coefficient Alpha

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.