فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین :

چکیده محتوای فابل:

فایل کامل مطالعه بازارسازهای اینترنتی؛ تحلیل نقش پلتفرم‌های دیجیتال در تجارت الکترونیک و اقتصاد نوین
فهرست

۱- بازارساز اینترنتی چیست؟

۲- تعریف دقیق مولفه های بازارساز اینترنتی

۳- مدل پایپ در مقابل مدل پلتفرمی

۴- انواع بسترهای چند طرفه

۵- مدلهای کسب و کار بازارسازهای اینترنتی

۶- الزامات بازارساز اینترنتی

۷- اهداف بازارساز اینترنتی

۸- چالش های بازارسازها

۹- معرفی چند نمونه

بازارساز اینترنتی چیست؟

بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.

بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.

uMSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.

بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.

تعریف دقیق: مؤلفه های بازارساز اینترنتی

برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:

بازارساز اینترنتی یک «بستر» است.

زیربنایی که در آن تعاملات انجام می گیرد.

دوم، “آنلاین” است،

مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت

و سوم، این یک ”بسترچند طرفه” است.

طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.

و در آخر یک “بازارساز” است.

یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.