فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌های صادراتی؛ تحلیل راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲.۱. مقدمه. ۱۸

۲.۲. مرور ادبیات: ۱۹

۲.۲.۱. پدیده بین المللی سازی.. ۱۹

۲.۲.۱.۱. بین المللی سازی شرکت: ۲۰

۲.۲.۲. انتخاب روش ورود : ۲۱

۲.۲.۳رویکردهای چندگانه روش ورود. ۲۱

۲.۲.۳.۱تجزیه تحلیل هزینه معاملاتی.. ۲۱

۲.۲.۳.۲رفتار صادراتی.. ۲۲

۲.۲.۳.۳ محیط کانال.. ۲۲

۲.۲.۴روش های ورود بازار های خارجی.. ۲۴

۲.۲.۵.بازاریابی صادراتی.. ۲۵

۲.۲.۵.۱ آمیخته بازاریابی صادرات: ۲۵

۲.۲.۶. استراتژی های صادراتی: ۲۶

۲.۲.۶.۱صادرات: ۲۶

۲.۲.۶.۲. استراتژی صادرات… ۲۷

۲.۲.۶.۳رویکردهای صادراتی.. ۳۱

۲.۲.۶.۴ انواع روشهای صادرات مستقیم و غیر مستقیم: ۳۸

۲.۲.۷ عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی.. ۴۱

۲.۲.۷.۱ عوامل مرتبط با محصول(ویژگی های خاص محصول صادراتی): ۴۱

۲.۲.۷.۲ عوامل مرتبط با شرکت(ویژگی های خاص شرکت صادراتی): ۴۳

۲.۲.۷.۳ عوامل مرتبط با محیط بازار کشور هدف: ۴۴

۲.۲.۸.مدل های مرتبط با عوامل مؤثر در انتخاب روش ورود. ۴۵

۲.۲.۹. پیشینه تحقیق.. ۴۸

۲.۳ جمع بندی و مدل مفهومی: ۵۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.