فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. ۱۲
۲-۱-۱- مقدمه. ۱۲
۲-۱-۲-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. ۱۴
۲-۱-۲-۱-رویکرد تولید. ۱۴
۲-۱-۲-۲-رویکرد محصول.. ۱۴
۲-۱-۲-۳-رویکرد فروش…. ۱۴
۲-۱-۲-۴-رویکرد بازاریابی.. ۱۵
۲-۱-۲-۵-رویکرد بازاریابی اجتماعی.. ۱۶
۲-۱-۳-فرایند بازاریابی.. ۱۷
۲-۱-۴-هدف گیری بازار ۱۸
۲-۱-۵-محیط بازاریابی.. ۲۰
۲-۱-۵-۱-محیط خرد. ۲۱
۲-۱-۵-۲-محیط کلان.. ۲۲
۲-۱-۶-رفتار خرید مصرف کننده ۲۳
۲-۱-۶-۱-گرایش خریدار ۲۵
۲-۱-۶-۲-رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. ۲۵
۲-۲-۱- مقدمه. ۲۶
۲-۲-۲-محصول.. ۲۹
۲-۲-۲-۱-کیفیت محصول.. ۲۹
۲-۲-۲-۱-۱-نگرش سنتی کیفیت… ۳۱
۲-۲-۱-۲-اهمیت کیفیت محصولات… ۳۲
۲-۲-۲-۱-۳- تاثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در آمیخته بازاریابی: ۳۴
۲-۲-۲-۲-تنوع محصول.. ۳۵
۲-۲-۲-۳-طرح کالا. ۳۶
۲-۲-۲-۴-ویژگیهای کالا. ۳۷
۲-۲-۲-۵- نام و نشان تجاری.. ۳۸
۲-۲-۲-۶-بستهبندی محصول.. ۴۱
۲-۲-۲-۶-۱-جایگاه بستهبندی در بازاریابی.. ۴۲
۲-۲-۲-۶-۲-کارکردهای بستهبندی.. ۴۳
۲-۲-۲-۶-۳-فواید بستهبندی برای جامعه. ۴۴
۲-۲-۲-۶-۴-اثرات زیست-محیطی بستهبندی.. ۴۵
۲-۲-۲-۶-۵-بستهبندی بهعنوان تبلیغات جدید. ۴۵
۲-۲-۲-۶-۶-عناصر بستهبندی.. ۴۷
۲-۲-۲-۷-اندازه ، ابعاد و حجم کالا: ۵۰
۲-۲-۲-۸- ضمانت نامه محصول.. ۵۰
۲-۲-۲-۹-مرجوعی های کالا. ۵۲
۲-۲-۲-۱۰-خدمات… ۵۲
۲-۲-۳-قیمت… ۵۳
۲-۲-۳-۱-اهداف قیمت گذاری.. ۵۴
۲-۲-۳-۲-عوامل موثر بر قیمتگذاری.. 56
۲-۲-۳-۳-مراحل قیمتگذاری.. ۵۸
۲-۲-۴-کانال توزیع( مکان) ۶۱
۲-۲-۴-۱-استراتژیهای انتخاب کانال توزیع.. ۶۳
۲-۲-۴-۲- مراحل طراحی کانالهای توزیع.. ۶۴
۲-۲-۴-۳-وظایف کانال توزیع.. ۶۵
۲-۲-۴-۴- انواع کانال های اصلی توزیع.. ۶۶
۲-۲-۴-۵-ویژگی های سیستم توزیع مناسب… ۶۸
۲-۲-۴-۶-ویژگی های کانال های توزیع لبنیات… ۶۹
۲-۲-۵-فعالیتهای ترفیعی و تشویقی.. ۷۰
۲-۲-۵-۱-عوامل موثر در ترکیب ترفیع: ۷۱
۲-۲-۵-۲-تبلیغات… ۷۲
۲-۲-۵-۳-پیشبرد فروش: ۷۴
۲-۲-۵-۴-روابط عمومی.. ۷۵
۲-۲-۵-۵-فروش حضوری.. ۷۶
۲-۲-۷-پیشینه پژوهش…. ۸۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 