فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش؛ تحلیل راهکارهای نوین در ارتقای عملکرد تجاری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. ۱۲

۲-۱-۱- مقدمه. ۱۲

۲-۱-۲-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. ۱۴

۲-۱-۲-۱-رویکرد تولید. ۱۴

۲-۱-۲-۲-رویکرد محصول.. ۱۴

۲-۱-۲-۳-رویکرد فروش…. ۱۴

۲-۱-۲-۴-رویکرد بازاریابی.. ۱۵

۲-۱-۲-۵-رویکرد بازاریابی اجتماعی.. ۱۶

۲-۱-۳-فرایند بازاریابی.. ۱۷

۲-۱-۴-هدف گیری بازار ۱۸

۲-۱-۵-محیط بازاریابی.. ۲۰

۲-۱-۵-۱-محیط خرد. ۲۱

۲-۱-۵-۲-محیط کلان.. ۲۲

۲-۱-۶-رفتار خرید مصرف‌ کننده ۲۳

۲-۱-۶-۱-گرایش خریدار ۲۵

۲-۱-۶-۲-رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. ۲۵

۲-۲-۱- مقدمه. ۲۶

۲-۲-۲-محصول.. ۲۹

۲-۲-۲-۱-کیفیت محصول.. ۲۹

۲-۲-۲-۱-۱-نگرش سنتی کیفیت… ۳۱

۲-۲-۱-۲-اهمیت کیفیت محصولات… ۳۲

۲-۲-۲-۱-۳- تاثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در آمیخته بازاریابی: ۳۴

۲-۲-۲-۲-تنوع محصول.. ۳۵

۲-۲-۲-۳-طرح کالا. ۳۶

۲-۲-۲-۴-ویژگیهای کالا. ۳۷

۲-۲-۲-۵- نام و نشان تجاری.. ۳۸

۲-۲-۲-۶-بسته‌بندی محصول.. ۴۱

۲-۲-۲-۶-۱-جایگاه بسته‌بندی در بازاریابی.. ۴۲

۲-۲-۲-۶-۲-کارکردهای بسته‌بندی.. ۴۳

۲-۲-۲-۶-۳-فواید بسته‌بندی برای جامعه. ۴۴

۲-۲-۲-۶-۴-اثرات زیست-محیطی بسته‌بندی.. ۴۵

۲-۲-۲-۶-۵-بسته‌بندی به‌عنوان تبلیغات جدید. ۴۵

۲-۲-۲-۶-۶-عناصر بسته‌بندی.. ۴۷

۲-۲-۲-۷-اندازه ، ابعاد و حجم کالا: ۵۰

۲-۲-۲-۸- ضمانت نامه محصول.. ۵۰

۲-۲-۲-۹-مرجوعی های کالا. ۵۲

۲-۲-۲-۱۰-خدمات… ۵۲

۲-۲-۳-قیمت… ۵۳

۲-۲-۳-۱-اهداف قیمت گذاری.. ۵۴

۲-۲-۳-۲-عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌.. 56

۲-۲-۳-۳-مراحل قیمت‌گذاری.. ۵۸

۲-۲-۴-کانال توزیع( مکان) ۶۱

۲-۲-۴-۱-استراتژی‌های انتخاب کانال توزیع.. ۶۳

۲-۲-۴-۲- مراحل طراحی کانال‌های توزیع.. ۶۴

۲-۲-۴-۳-وظایف کانال توزیع.. ۶۵

۲-۲-۴-۴- انواع کانال های اصلی توزیع.. ۶۶

۲-۲-۴-۵-ویژگی های سیستم توزیع مناسب… ۶۸

۲-۲-۴-۶-ویژگی های کانال های توزیع لبنیات… ۶۹

۲-۲-۵-فعالیتهای ترفیعی و تشویقی.. ۷۰

۲-۲-۵-۱-عوامل موثر در ترکیب ترفیع: ۷۱

۲-۲-۵-۲-تبلیغات… ۷۲

۲-۲-۵-۳-پیشبرد فروش: ۷۴

۲-۲-۵-۴-روابط عمومی.. ۷۵

۲-۲-۵-۵-فروش حضوری.. ۷۶

۲-۲-۷-پیشینه پژوهش…. ۸۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.