فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)؛ تحلیل علمی ارتباطات پایدار :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱. مقدمه……………………………………………………………… ۱۲

۲-۲. کلیات RM…………………………………………………… 12

۲-۲-۱. تاریخچه و تعاریف RM …………………………………… 12

۲-۲-۲. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند………………… ۱۵

۲-۲-۳. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند…………………………………… ۱۷

۲-۲-۴. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده……………… ۱۸

۲-۳. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند………………… ۱۹

۲-۴. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند………………………… ۲۱

۲-۴-۱. اعتماد………………………………………….. ۲۱

۲-۴-۲. تعهد……………………………………………….. ۲۲

۲-۴-۳. ارتباطات…………………………………………………….. ۲۳

۲-۴-۴. حل تعارض……………………………………………… ۲۴

۲-۴-۵. شایستگی………………………………………………… ۲۵

۲-۵. مدل های بازاریابی رابطه‌مند………………………………………… ۲۵

۲-۵-۱. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند………………………… ۲۵

۲-۵-۲. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران……………….. ۳۱

۲-۵-۳. مدل مورگان و هانت………………………………. ۳۳

۲-۶. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند……………………………… ۳۵

۲-۶-۱. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای………………………… ۳۵

۲-۶-۲. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات………………….. ۳۷

۲-۷. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)……………………… 38

۲-۸. استراتژی ها برای کاربرد CLV …………………………………… 40

۲-۹. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری……………………….. ۴۷

۲-۱۰. روش های متداول محاسبه CLV …………………………….. 48

۲-۱۱. مؤلفه های CLV ………………………………………………. 50

۲-۱۱-۱. وفاداری………………………………………………….. ۵۱

۲-۱۱-۲. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)…………………………. ۵۴

۲-۱۱-۳. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)……………………………. ۵۶

۲-۱۱-۴. میزان استفاده از خدمات…………………………… ۵۶

۲-۱۲. پیشینه تحقیق……………………………………………………. ۵۸

۲-۱۲-۱. بازاریابی رابطه‌مند (RM)……………………………………….. 58

۲-۱۲-۲. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)……………….. 59

۲-۱۲-۳. RM و CLV…………………………………………. 60

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.