فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی؛ بررسی راهکارهای نوین در تعاملات بازار :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه …………………………………………………………………. ۳۸

بخش اول: جذب سرمایه مشتری ……………………………………… ۳۸

مشتری­ شناسی و مشتری­ گرایی …………………………………….. ۳۸

شناسایی نیازهای مشتریان …………………………………………….. ۳۹

اهمیت جذب سرمایه مشتری …………………………………………….. ۴۰

بخش دوم: بازاریابی

مقدمه ………………………………………………………………………… ۴۳

تعریف بازاریابی ………………………………………………………….. ۴۳

اهمیت بازاریابی ……………………………………………………………… ۴۵

مؤلفه­ های فرآیند بازاریابی ………………………………………………. ۴۷

الف) محیط بازار …………………………………………………………… ۴۷

۱- محیط کلان ………………………………………………………………… ۴۸

۲- محیط خرد ……………………………………………………………. ۴۸

ب) سیستم­ های اطلاعات بازاریابی ………………………………………. ۴۹

ج) برنامه ­ریزی بازاریابی ……………………………………………….. ۵۰

د) فرآیند اجرای بازاریابی ……………………………………………………. ۵۰

ه) سیستم کنترل و نظارت ……………………………………………. ۵۱

اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ……………………………………….. ۵۲

الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی …………………………………………. ۵۳

ب) تبلیغ با هدف ترغیب …………………………………………….. ۵۳

ج) تبلیغ با هدف یادآوری …………………………………………………… ۵۳

بخش سوم: بازاریابی اجتماعی

مقدمه ……………………………………………………………………. ۵۴

مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی …………. ۵۵

تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی …………………………. ۵۶

مفهوم بازاریابی اجتماعی …………………………………………………. ۵۹

تاریخچ پیدایش بازاریابی اجتماعی …………………………………… ۶۲

تعریف بازاریابی اجتماعی ……………………………………………… ۶۳

دیدگاه بازاریابی اجتماعی ………………………………………………. ۶۵

ابعاد بازاریابی اجتماعی …………………………………………….. ۶۶

مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی …………………………. ۶۷

مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی …………………………….. ۶۸

جنبه ­های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری …………………….. ۷۱

آمیخته بازاریابی ………………………………………………………… ۷۲

بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده

مطالعات انجام شده در ایران …………………………………………. ۷۴

مطالعات انجام شده در سایر کشورها ……………………………….. ۸۰

بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق ……………………………………… ۸۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.