فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه ۱۶
بخش اول: سرمایه اجتماعی: ۱۸
۲-۱ )مفهوم سرمایه اجتماعی.. ۱۹
۲- ۲ سرمایه اجتماعی از دیدگاه پیر بوردیو. ۲۱
۲-۳- سرمایه اجتماعی از دیدگاه جیمزکلمن.. ۲۳
۲-۴- سرمایه اجتماعی از دیدگاه رابرت پاتنام. ۲۵
۲-۵- سیر تحول سرمایه اجتماعی.. ۲۷
۲-۶- مدل های سرمایه اجتماعی.. ۳۰
۲-۶-۱- مدل سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال. ۳۰
۲-۶-۲- مدل سرمایه اجتماعی و ایجاد ارزش تسای و گوشال (۱۹۹۸) ۳۱
۲-۶-۳- مدل سرمایه اجتماعی هدسون (۲۰۰۵) ۳۲
۲-۷- ویژگی های کلیدی سرمایه اجتماعی.. ۳۳
۲-۸-عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی.. ۳۸
۲-۸-۱-اعتماد اجتماعی ۳۸
۲-۸-۲ -انسجام اجتماعی ۴۰
۲-۸-۳ -مشارکت اجتماعی.. ۴۳
۲-۹-اهمیت و مزایای سرمایه اجتماعی.. ۴۷
۲-۱۰- ابعاد سرمایه اجتماعی براساس مدل ناهاپیت و گوشال. ۴۸
۲-۱۰-۱- بعد ساختاری.. ۴۹
۲-۱۰-۱-۱- روابط شبکه ای.. ۴۹
۲-۱۰-۱-۲-پیکربندی روابط شبکه ای.. ۴۹
۲-۱۰-۱-۳- سازمان مناسب… ۵۰
۲-۱۰-۲- بعد شناختی.. ۵۰
۲-۱۰-۲-۱-زبان و کدهای مشترک.. ۵۰
۲-۱۰-۲-۲- حکایات مشترک.. ۵۱
۲-۱۰-۳- بعد رابطه ای.. ۵۱
۲-۱۰-۳-۱-اعتماد. ۵۱
۲-۱۰-۳-۲- هنجارها ۵۱
۲-۱۰-۳-۳-الزامات و انتظارات… ۵۲
۲-۱۰-۳-۴- هویت… ۵۲
۲-۱۱- اهمیت سرمایه اجتماعی در بحث های شرکت ها و عملکرد بازار. ۵۳
بخش دوم: عملکرد بازار. ۵۴
۲-۲- مفهوم بازار. ۵۵
۲-۳-سیر تحول عملکرد بازار. ۵۶
۲-۴- رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار. ۵۷
۲-۵- مدیریت ارتباط با مشتری.. ۵۷
۲-۶-مدیریت دانایی ارتباط با مشتری.. ۵۸
۲-۷-دستیابی به سهم بازار. ۶۰
۲-۸-اهمیت کیفیت خدمات… ۶۲
۲-۹-ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال. ۶۴
۲-۱۰- بدست آوردن و حفظ مشتری.. ۶۶
۲-۱۱- شاخصهای سنجش عملکرد بازار. ۶۷
۲-۱۲-ایجاد ارزش برای مشتری.. ۶۸
۲-۱۳- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری.. ۶۸
۲-۱۴-رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی.. ۷۱
۲-۱۵-شناسائی توقعات مشتری.. ۷۳
۲-۱۶- طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتری.. ۷۳
۲-۱۷- ارائه خدمت بر اساس طراحی.. ۷۴
۲-۱۸-مدیریت انتظارات مشتری.. ۷۵
۲-۱۹- رضایت سنجی مشتری.. ۷۵
۲-۲۰-معیارهای عملکرد شرکت… ۷۹
۲-۲۱- معیارهای مالی سنتی.. ۸۰
۲-۲۱-۱- بازده سرمایه گذاری.. ۸۰
۲-۲۱-۲- سود باقیمانده ۸۰
۲-۲۱-۳- بازده فروش… ۸۰
۲-۲۱-۴- سود هر سهم. ۸۱
۲-۲۱-۵- قیمت به سود هر سهم. ۸۱
۲-۲۲- معیارهای مالی نوین.. ۸۱
۲-۲۲-۱- ارزش افزوده اقتصادی (EVA) 81
بخش سوم : یشینه تحقیقات انجام شده ۸۳
۲-۳- پیشینه تحقیقات انجام شده ۸۴
۲-۳-۱-تحقیات داخلی.. ۸۴
۲-۳-۲-تحقیقات خارجی.. ۸۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 