فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار؛ بررسی تأثیر تعاملات اجتماعی بر کارایی و پویایی بازار :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ۱۶

بخش اول: سرمایه اجتماعی: ۱۸

۲-۱ )مفهوم سرمایه اجتماعی.. ۱۹

۲- ۲ سرمایه اجتماعی از دیدگاه پیر بوردیو. ۲۱

۲-۳- سرمایه اجتماعی از دیدگاه جیمزکلمن.. ۲۳

۲-۴- سرمایه اجتماعی از دیدگاه رابرت پاتنام. ۲۵

۲-۵- سیر تحول سرمایه اجتماعی.. ۲۷

۲-۶- مدل های سرمایه اجتماعی.. ۳۰

۲-۶-۱- مدل سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال. ۳۰

۲-۶-۲- مدل سرمایه اجتماعی و ایجاد ارزش تسای و گوشال (۱۹۹۸) ۳۱

۲-۶-۳- مدل سرمایه اجتماعی هدسون (۲۰۰۵) ۳۲

۲-۷- ویژگی های کلیدی سرمایه اجتماعی.. ۳۳

۲-۸-عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی.. ۳۸

۲-۸-۱-اعتماد اجتماعی ۳۸

۲-۸-۲ -انسجام اجتماعی ۴۰

۲-۸-۳ -مشارکت اجتماعی.. ۴۳

۲-۹-اهمیت و مزایای سرمایه اجتماعی.. ۴۷

۲-۱۰- ابعاد سرمایه اجتماعی براساس مدل ناهاپیت و گوشال. ۴۸

۲-۱۰-۱- بعد ساختاری.. ۴۹

۲-۱۰-۱-۱- روابط شبکه ای.. ۴۹

۲-۱۰-۱-۲-پیکربندی روابط شبکه ای.. ۴۹

۲-۱۰-۱-۳- سازمان مناسب… ۵۰

۲-۱۰-۲- بعد شناختی.. ۵۰

۲-۱۰-۲-۱-زبان و کدهای مشترک.. ۵۰

۲-۱۰-۲-۲- حکایات مشترک.. ۵۱

۲-۱۰-۳- بعد رابطه ای.. ۵۱

۲-۱۰-۳-۱-اعتماد. ۵۱

۲-۱۰-۳-۲- هنجارها ۵۱

۲-۱۰-۳-۳-الزامات و انتظارات… ۵۲

۲-۱۰-۳-۴- هویت… ۵۲

۲-۱۱- اهمیت سرمایه اجتماعی در بحث های شرکت ها و عملکرد بازار. ۵۳

بخش دوم: عملکرد بازار. ۵۴

۲-۲- مفهوم بازار. ۵۵

۲-۳-سیر تحول عملکرد بازار. ۵۶

۲-۴- رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار. ۵۷

۲-۵- مدیریت ارتباط با مشتری.. ۵۷

۲-۶-مدیریت دانایی ارتباط با مشتری.. ۵۸

۲-۷-دستیابی به سهم بازار. ۶۰

۲-۸-اهمیت کیفیت خدمات… ۶۲

۲-۹-ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال. ۶۴

۲-۱۰- بدست آوردن و حفظ مشتری.. ۶۶

۲-۱۱- شاخصهای سنجش عملکرد بازار. ۶۷

۲-۱۲-ایجاد ارزش برای مشتری.. ۶۸

۲-۱۳- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری.. ۶۸

۲-۱۴-رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی.. ۷۱

۲-۱۵-شناسائی توقعات مشتری.. ۷۳

۲-۱۶- طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتری.. ۷۳

۲-۱۷- ارائه خدمت بر اساس طراحی.. ۷۴

۲-۱۸-مدیریت انتظارات مشتری.. ۷۵

۲-۱۹- رضایت سنجی مشتری.. ۷۵

۲-۲۰-معیارهای عملکرد شرکت… ۷۹

۲-۲۱- معیارهای مالی سنتی.. ۸۰

۲-۲۱-۱- بازده سرمایه گذاری.. ۸۰

۲-۲۱-۲- سود باقیمانده ۸۰

۲-۲۱-۳- بازده فروش… ۸۰

۲-۲۱-۴- سود هر سهم. ۸۱

۲-۲۱-۵- قیمت به سود هر سهم. ۸۱

۲-۲۲- معیارهای مالی نوین.. ۸۱

۲-۲۲-۱- ارزش افزوده اقتصادی (EVA) 81

بخش سوم : یشینه تحقیقات انجام شده ۸۳

۲-۳- پیشینه تحقیقات انجام شده ۸۴

۲-۳-۱-تحقیات داخلی.. ۸۴

۲-۳-۲-تحقیقات خارجی.. ۸۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.