فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید؛ بررسی نقش نوآوری دانشی در خلق محصولات :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری و پیشینه پژوهش… ۱۵

۲-۲: مدیریت دانش… ۱۸

۲-۲-۱: داده ها، اطلاعات و دانش: ۲۰

۲-۲-۲: دانش پنهان و آشکار. ۲۱

۲-۲-۳: عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش… ۲۱

۲-۲-۴: استراتژی های مدیریت دانش… ۲۲

۲-۲-۵: فرآیندهای مدیریت دانش… ۲۴

۲-۳: عملکرد توسعه محصول جدید. ۳۵

۲-۳-۱: الف) توسعه ی محصول جدید. ۳۵

۲-۳-۲: ب) اهداف فرایند توسعه محصول. ۳۶

۲-۳-۳: مقایسه الگوهای توسعه محصول. ۳۹

۲-۳-۴: عوامل موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید (NPD) 43

۲-۳-۵: عملکرد توسعه محصول جدید. ۴۴

۲-۴: تحقیقات مرتبط خارجی. ۴۶

۲-۵: تحقیقات مرتبط داخلی. ۴۸

۲-۶: جمع بندی. ۵۰

بخشی از منابع تحقیق

۱. توربان، افرایم، (۲۰۰۶)، فناوری اطلاعات در مدیریت، ترجمه حمیدرضا ریاحی، انتشارات دانشگاه پیام نور.

۲. دفت و ریچارد آل، (۱۳۸۵)، تئوری و طراحی سازمان، ترجمه دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی، دفتر پژوهش های فرهنگی.

۳. سرلک، محمدعلی و فراتی، حسن، (۱۳۹۰)، سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته، انتشارات دانشگاه پیام نور.

۴. شفیعی نیکابادی، محسن، (۱۳۹۱)، چارچوبی برای فرآیندهای مدیریت دانش در زنجیره تأمین، پژوهشگاه علوم و فن آوری اطلاعات ایران.

۵. شفیعی نیکابادی، محسن، فیضی، کامران، الفت، لعیا، محمدتقی، تقوی فرد، (۱۳۹۰)، ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثر فرهنگ سازمانی و فرهنگ زنجیره تأمین بر انتقال، اشتراک و توزیع دانش در زنجیره تأمین صنعت خودروسازی: با تأکید بر بهبود عملکرد زنجیره تأمین، پژوهشگاه علوم و فن­آوری اطلاعات ایران.

۶. صباغچی، سارا و قاضی نوری، سید سپهر و الهی، شعبان، (۱۳۹۰)، انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری.

۷. کلانتری، خلیل، (۱۳۸۸)، پردازش و تحلیل داده ها در تحقیقات اجتماعی – اقتصادی، نشر فرهنگ صبا، چاپ سوم.

۸. کلاین، پل، (۱۳۹۱)، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه: صدرالسادات، سید جلال و مینایی، اصغر، انتشارات سمت، چاپ دوم.

۹. مانیان، امیر، (۱۳۹۰)، نقش مدیریت دانش در عملکرد فرایند توسعه محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکت های SME صنعت نرم افزار استان یزد، مدیریت فناوری اطلاعات.

۱۰. مؤمنی، منصور، (۱۳۸۷)، تحلیل های آماری با استفاده از SPSS، انتشارات کتاب نو.

۱۱. هومن، حیدرعلی، (۱۳۸۸)، استنباط آماری در پژوهش رفتاری، انتشارات سمت، چاپ چهارم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.