فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه مشوقهای صادراتی دولت و عملکرد صادراتی شرکتها؛ تحلیل سیاستهای حمایتی و نتایج تجاری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱) مقدمه………………………………………………………………. ۱۴
۲-۲) صادرات و اهمیت آن……………………………………………. ۱۵
۲-۳) تجزیه و تحلیل روند تجارت خارجی ایران…………………. ۲۱
۲-۴) موانع، مشکلات و محدودیت های صادراتی……………………….. ۲۲
۲-۵) ارائه چارچوبی جامع برای توسعه صادرات ………………. ۲۶
۲-۶) عملکرد صادراتی…………………………………………….. ۲۸
۲-۷) ابعاد عملکرد صادراتی و معیارهای اندازه گیری آن……………….. ۳۰
۲-۸) مشوق ها و محرک های صادراتی…………………………….. ۳۶
۲-۹) عملکرد صادراتی و مشوق های صادراتی…………………… ۳۹
۲-۹-۱) اهداف مالی……………………………………………. ۳۹
۲-۹-۲) هدف ارتباط با سهامداران…………………………………. ۴۰
۲-۹-۳) اهداف استراتژیک………………………………………….. ۴۱
۲-۹-۴) اهداف یادگیری سازمانی……………………………………. ۴۱
۲-۱۰) ابزارها و مشوق های صادراتی دولت………………………….. ۴۲
۲-۱۰-۱) دانش ذهنی…………………………………………… ۴۲
۲-۱۰-۲) دانش عملی……………………………………………….. ۴۳
۲-۱۱)مدل مفهومی تحقیق……………………………………………….. ۴۴
۲-۱۲) تحقیقات مرتبط………………………………………………. ۴۸
۲-۱۲-۱) تحقیقات داخلی……………………………………………… ۴۸
۲-۱۲-۲) تحقیقات خارجی……………………………………………… ۴۹
۲-۱۳)نتیجه گیری…………………………………………………… ۵۱
بخشی از منابع:
- اوما، سکاران، ۱۳۸۰، روش های تحقیق در مدیریت، صائبی، محمد و شیرازی، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی
ü اسلاموییان. کریم، خدادای. عباس، ۱۳۸۳، تاثیر تنوع سازی صادرات از کالاهای اولیه و کشاورزی به محصولات صنعتی بر روند بلند مدت رابطه مبادله در ایران، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره ۳۲، صص ۱۸۳ – 224.
ü بی ریا، سهیلا؛ جبل عاملی، فرخنده، ۱۳۸۵، عوامل موثر بر صادرات پسته، زعفران، خرما در سبد کالاهای صادرات غیر نفتی (۱۳۷۰-۱۳۸۰)، مجله اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال چهارم، شماره ۵۴، ۱۰۱ -۸۵.
ü حسینی. احمد، قاضی زاده. مصطفی، اسفنجانی. حسین، ۱۳۸۷، بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ ، ماهنامه دانشور رفتار، سال پانزدهم، شماره ۳۲، صص ۱۲۴-۱۴۱.
- حافظ نیا، محمدرضا، ۱۳۸۸، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)، چاپ شانزدهم.
ü خلیلیان، صادق؛ فرهادی، علی، ۱۳۸۱، بررسی عوامل موثر بر صادرات بخش کشاورزی ایران، مجله اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال دهم، شماره ۳۹، ص ۸۴- ۷۱.
ü دیلمی، احترام؛ محمدی، حمید؛ برجیان، امیر، بررسی روند و عوامل موثر بر صادرات گیاهان دارویی شیرین بیان و زیره، مجله دانش نوین کشاورزی- سال چهارم، شماره ۱۱، ص ۴۲- ۳۱.
- سرمد، زهره، عباس بازرگان، الهه حجازی، ۱۳۸۲، روش تحقیق در علوم رفتاری، تهران، انتشارات، چاپ هفتم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 