فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه هوش اجتماعی و کیفیت خدمات؛ بررسی نقش تعاملات انسانی در ارتقای تجربه مشتری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه. ۱۳

۲-۲- هوش… ۱۴

۲-۲-۱ نظریه هوش چندگانه گاردنر. ۱۴

۲-۲-۲ هوش تصویری – فضایی.. ۱۴

۲-۲-۳ هوش کلامی – زبانی.. ۱۴

۲-۲-۴ هوش منطقی- ریاضی.. ۱۵

۲-۲-۵ هوش اندامی – جنبشی.. ۱۵

۲-۲-۶ هوش موسیقیایی.. ۱۵

۲-۲-۷ هوش میان فردی.. ۱۵

۲-۲-۸ هوش درون فردی.. ۱۵

۲-۲-۹ هوش طبیعت گرا ۱۵

۲-۳- انواع هوش از دیدگاه مدیریت.. ۱۶

۲-۳-۱ هوش فرهنگی.. ۱۶

۲-۳-۲ هوش سازمانی.. ۱۷

۲-۳-۳ هوش معنوی.. ۱۸

۲-۴- کاربرد هوش معنوی در محیط کار. ۱۹

۲-۵- هوش هیجانی.. ۲۰

۲-۵-۱ دو بعد اصلی هوش هیجانی.. ۲۰

۲-۵-۲ هوش هیجانی و مدیریت بازار. ۲۱

۲-۶- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار. ۲۳

۲-۷- هوش اجتماعی.. ۲۴

۲-۷-۱ مدل های هوش اجتماعی.. ۲۶

۲-۷-۱-۱ مدل مارلو و پرتی.. ۲۶

۲-۷-۱-۲ مدل راه حل های واقع گرایانه. ۲۶

۲-۷-۱-۳ مدل رحیم. ۲۷

۲-۷-۱-۴ مدل هوش اجتماعی تحقیق حاضر. ۲۷

۲-۸- کیفیت و خدمات.. ۲۸

۲-۸-۱ مفهوم کیفیت.. ۲۸

۲-۸-۲ مفهوم خدمات.. ۲۸

۲-۸-۳ مفهوم کیفیت خدمات.. ۲۸

۲-۸-۴ ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات.. ۲۹

۲-۸-۵ الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات.. ۲۹

۲-۸-۶ برخی از مدل های کیفیت خدمات.. ۳۰

۲-۸-۶-۱ مدل سروکوال. ۳۰

۲-۸-۶-۲ مدل بازنگری شده سروکوال. ۳۱

۲-۸-۶-۳ مدل آلدلیگان و باتل. ۳۱

۲-۹- پیشینه تحقیقات انجام شده ۳۱

۲-۹-۱ تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در ایران. ۳۱

۲-۹-۲ تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در خارج از ایران. ۳۲

۲-۹-۳ تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در ایران. ۳۲

۲-۹-۴ تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در خارج از ایران. ۳۳

۲-۱۰- چهارچوب نظری تحقیق. ۳۳

۲-۱۱- مدل مفهومی تحقیق. ۳۴

۲-۱۲- مدل تحلیلی تحقیق. ۳۵

۲-۱۳- خلاصه. ۳۶

بخشی از منابع فارسی

  1. آذر، عادل. و علی محمد لو. ۱۳۸۹. طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دو سویه. مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره ۱.
  2. آقااحمدی، قربان علی.، صبورا حلیمی. و سعید کیادلیری. ۱۳۸۹. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های دانش بنیان.
  3. ابطحی، سیدابراهیم. و احمد مرآت نیا. ۱۳۸۷. مدل تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان. دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی.
  4. استرت، امیلی. (۱۳۹۱). هوش هیجانی (هوش عاطفی) از مدیریت تا رهبری. مترجم؛ فتحعلی خانی، مونا، اهرامی، هومن. تهران، نشر سازمان مدیریت صنعتی.
  5. ایران زاده، سلیمان.، حسین عماری. و سعید مستقیم بخشایش. ۱۳۸۸. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات سروکوال در بانک های پاسارگاد شمال غرب کشور. مجله فراسوی مدیریت، شماره ۸.
  6. بیک زاد، جعفر.، زهرا مولوی. و کریم اسکندری. ۱۳۹۰. رابطه خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. شماره ۳.
  7. بهرامی، فرامرز. ۱۳۸۷. مبانی هوش معنوی. فصلنامه سلامت روان، شماره ۱.
  8. سبحانی نژاد، مهدی. و علیرضا یوزباشی. ۱۳۸۷. هوش هیجانی و مدیریت در سازمان. (مبانی نظری، شیوه های آموزشی و ابزارهای سنجش) فصلنامه مدیریت، شماره ۱۲.
  9. سلطانی فر، عاطفه. ۱۳۸۶. هوش هیجانی. فصلنامه اصول بهداشت روانی، شماره ۳۵.

۱۰. حسینی، میرزا حسن.، مصطفی احمدی نژاد. و سمیه قادری. ۱۳۸۹. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی بانک تجارت. مجله بررسی های بازرگانی، شماره ۴۲.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.