فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاه‌ها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاه‌ها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ضرورت و امکان آموزش فلسفه در دانشگاه‌ها و تأثیر آن بر ارتقای اندیشه دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی ضرورت و امکان آموزش فلسفه به دانشجویان دانشگاه ها

فصل۲ مبانی نظری و پیشینه پژوهش ۱۲

۲-۱ تعریف و تبیین مفهوم فلسفه ۱۳

۲-۱-۱ بررسی سیر تاریخی فلسفه ۱۳

۲-۱-۲ تعریف فلسفه ۱۴

۲-۱-۳ بازشناسی مفهوم فلسفه ۱۶

۲-۱-۴ مفهوم فلسفه و آموزش فلسفه از دیدگاه فیلسوفان ۱۷

۲-۱-۵ ضرورت، تعریف و ماهیت تفکر ۱۹

۲-۱-۶ اهمیت فلسفیدن و فلسفه ورزی ۲۴

۲-۱-۷ فلسفه سیری مولد برای مقابله با دگماتیسم ۲۴

۲-۱-۸ فلسفه در جایگاه فعالیت ۲۵

۲-۲ آموزش فلسفه ۲۶

۲-۲-۱ ماهیت و مفهوم آموزش فلسفه ۲۶

۲-۲-۲ مشکلات، مزایا و فواید پیش رو برای آموزش فلسفه ۲۶

۲-۲-۳ روش آموزش فلسفه ۲۷

۲-۲-۴ نقد و بررسی فرایند یاددهی یادگیری آموزش فلسفه ۲۹

۲-۲-۵ نقد و بررسی ارزشیابی و ارزیابی کلاس آموزش فلسفه ۳۱

۲-۳ آموزش فلسفه برای کودکان ۳۲

۲-۳-۱ مبانی آموزش فلسفه برای کودکان ۳۲

۲-۳-۲ اهمیت پرداختن به فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۲

۲-۳-۳ اهداف برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۳

۲-۳-۴ ویژگی های (ماهیت و مبنا) برنامه ی فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۳۴

۲-۳-۵ ویژگی ها، عناصر و اجزا، مزایا  و فواید ۳۴

۲-۴ آموزش فلسفه در آموزش عالی ۳۵

۲-۴-۱ تاریخچه آموزش عالی در اسلام(دانشگاه جهان اسلام زمینه ساز دانشگاه کنونی جهان غرب) ۳۵

۲-۴-۲ اهداف آموزش عالی ۳۶

۲-۴-۳ رسالت دانشگاه ۳۷

۲-۴-۴ بررسی و تبیین مفهوم استادی و معلمی گری در دانشگاه ۳۷

۲-۴-۵ نقش دانشگاه در هویت دهی به دانشجو ۳۸

۲-۴-۶ فلسفه برای همه ۳۹

۲-۴-۷ ورود فلسفه در دانشگاه در ایران معاصر ۳۹

۲-۴-۸ دانشگاه و آموزش فلسفه ۳۹

۲-۴-۹ برنامه درسی متناسب آموزش فلسفه به دانشجویان ۴۱

۲-۴-۱۰ مسائل و موانع، چالش های پیش رو ۴۱

۲-۴-۱۱ آموزش بزرگسالان ۴۲

۲-۴-۱۲ خصوصیات دوران جوانی(۵ شاخصه ی اصلی) ۴۴

۲-۴-۱۳ تجربه آموزش فلسفه در دانشگاه های ایران ۴۸

۲-۵ بخش دوم: پیشینه تحقیق ۴۸

۲-۵-۱ تحقیقات داخلی: ۴۹

۲-۵-۲ تحقیقات خارجی: ۵۰

۲-۶ جمع بندی مبانی نظری و پیشینه و ارائه چارچوب تحقیق: ۵۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.