فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه شرایط مطلوب طراحی فضاهای آموزشی و فرهنگی سازگار با اقلیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی شرایط مناسب فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم
فصل دوم: مرور منابع، ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
۲-۱ برنامه ریزی فضاهای آموزشی. ۱۱
۲-۲ فضاهای آموزشی. ۱۳
۲-۲-۱ مطلوبیت زمین مدرسه ۱۳
۲-۳ ساختمان مدرسه ۱۴
۲-۴ ویژگی های کلاس درس. ۱۴
۲-۴-۱ بررسی نور طبیعی. ۱۴
۲-۴-۲ رنگ. ۱۵
۲-۴-۳ جایگاه معلم ۱۵
۲-۴-۴ میز و نیمکت. ۱۵
۲-۵ نام مدرسه ۱۵
۲-۶ تابلو ها و کتیبه ها ۱۶
۲-۷ درب ورودی ۱۶
۲-۸ ضوابط مکان یابی و ساختن محیط های آموزشی. ۱۶
۲-۸-۱ دسترسی. ۱۶
۲-۸-۲ آسایش محیطی. ۱۶
۲-۸-۲-۱ نور ۱۷
۲-۸-۲-۲ نوع نور موردنیاز ۱۹
۲-۹ مکان یابی و شرایط انتخاب زمین ۲۰
۲-۹-۱ سازگاری ۲۰
۲-۹-۱-۱ سازگاری موقعیت مکانی ۲۰
۲-۹-۱-۲ کاربری های سازگار – ناسازگاری موقعیت مکانی ۲۰
۲-۹-۲ مطلوبیت. ۲۱
۲-۹-۲-۱ شرایط محیطی ۲۱
۲-۹-۳ ظرفیت. ۲۲
۲-۱۰ ایمنی واحدهای آموزشی. ۲۲
۲-۱۰-۱ ایمنی در مقابل سوانح طبیعی. ۲۲
۲-۱۰-۲ ایمنی در مقابل سوانح غیرطبیعی. ۲۳
۲-۱۰-۳ ایمنی در ارتباط با حوادث داخلی مدرسه ۲۳
۲-۱۱ سرانه فضاهای محوطه ۲۴
۲-۱۱-۱ صف جمع و تفریق ۲۴
۲-۱۱-۲ فضای بازی و ورزش. ۲۴
۲-۱۱-۳ فضای سبز ۲۴
۲-۱۱-۴ فضای توقف وسایل نقلیه ۲۴
۲-۱۱-۵ فضاهای ارتباطی غیرمفید ۲۵
۲-۱۱-۶ فضاهای ارتباطی. ۲۵
۲-۱۲ مساحت زمین موردنیاز برای ساختمان های آموزش یک طبقه ۲۵
۲-۱۳ مساحت زمین موردنیاز برای ساختمان های آموزشی بالای یک طبقه ۲۵
۲-۱۴ نگاهی به ویژگی های اقلیمی منطقه مورد مطالعه و رابطه آن با موضوع تحقیق ۲۵
۲-۱۴-۱ نحوه تأثیر عوامل اقلیمی در رابطه با ساختار فضاهای آموزشی. ۲۵
۲-۱۴-۲ نحوه تأثیر عوامل اقلیمی در تعیین جهت ساختمان ۲۶
۲-۱۴-۳ ویژگی های معماری بومی مناطق معتدل مرطوب ۲۶
۲-۱۴-۴ فرم ساختمان در رابطه با اقلیم ۲۷
۲-۱۴-۴-۱ تابش آفتاب حرارت ۲۸
۲-۱۴-۴-۲ تشخیص مواقع گرم و سرد یک محل ۲۸
۲-۱۴-۴-۳ تأثیر زوایه تابش ۲۸
۲-۱۴-۴-۴ تاثیر سایه بان ها ۲۹
۲-۱۴-۴-۵ باد ۳۰
۲- ۱۴-۵ تهیوه موردنیاز در اقلیم معتدل و مرطوب ۳۰
۲-۱۴-۶ بارندگی و رطوبت. ۳۱
۲-۱۴-۶-۱ راه های نفوذ رطوبت به ساختمان ۳۱
۲-۱۴-۶-۲ نفوذ آب باران ۳۲
۲-۱۴-۶-۳ تعرق ۳۲
۲-۱۴-۷ روش های بهره وری از عناصر اقلیمی در کیفیت ساختمان های آموزشی. ۳۳
۲-۱۵ اصول و قوانین در ساخت و سازهای ساختمان های آموزشی در اقلیم معتدل و مرطوب ۳۴
۲-۱۵-۱ نیازهای حرارتی. ۳۴
۲-۱۵-۲ جهت استقرار ساختمان ۳۴
۲-۱۵-۳ فرم کالبدی و سازماندهی پلان ۳۴
۲-۱۵-۴ اندازه پنجره ها و سایبان ۳۵
۲-۱۵-۵ مصالح ساختمانی و رنگ سطوح خارجی. ۳۵
۲-۱۵-۶ سیستم مکانیکی. ۳۵
۲-۱۶ سوابق تحقیق ۴۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 