فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آن‌ها در افزایش وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آن‌ها در افزایش وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آن‌ها در افزایش وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بانکداری اینترنتی بر وفاداری مشتریان

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

ادبیات تحقیق  ..  ۱۲

۲-۱) بانکداری اینترنتی  ..  ۱۲

۲-۱-۱ )  تاریخچه  بانکداری اینترنتی  .. ۱۲

۲- ۱-۲ )  مفاهیم و تعاریف  ۱۸

۲-۱-۲-۱ ) بانکداری اینترنتی  .. ۱۸

۲-۱-۲-۲)محیط الکترونیکی و ابعاد و سازه های آن..۲۲

۲-۱-۲-۳)  چگونگی پیدایش بانکداری الکترونیک در جهان  . ۲۲

۲-۱-۳)  بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری)  .. ۲۳

۲-۱-۳-۱) ماشین خودپرداز (ATM) . 23

۲-۱-۳-۲) ماشین های نقطه فرو ش (EFTPOS) .. 23

۲-۱-۳-۳) بانکداری تلفنی .. ۲۴

۲-۱-۳-۴) بانکداری اینترنتی . ۲۴

۲-۱-۴) مزایای بانکداری الکترونیک  ۲۴

۲-۱-۵) نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیک  ..  ۲۵

۲-۱-۶) ضرورت بکارگیری فناوری اطلاعات در ارائه خدمات بانکی  ..  ۲۶

۲-۱-۷) سامانه های بانکداری مجازی    ۳۰

۲-۱-۷-۱) سامانه موبایل بانک    ۳۰

۲-۱-۷-۲) سامانه تلفن بانک ..  ۳۱

۲-۱-۷-۳) سامانه اینترنت بانک  ۳۲

۲-۱-۷-۴) درگاه پیامک SMS  ..  ۳۳

۲-۱-۷-۵) درگاه پرداخت الکترونیکی (اینترنتی)    ۳۴

۲-۱-۸) مزایای بانکداری الکترونیکی  .  ۳۵

۲-۱-۸-۱) دسترسی یا دستیابی فارغ از مکان و زمان به خدمات ارائه شده بانک ها ..  ۳۵

۲-۱-۸-۲) حذف موانع افتتاح حساب  ..  ۳۵

۲-۱-۸-۳) سهولت در پرداخت قبوض  .  ۳۵

۲-۱-۹) چالش های پیاده سازی بانکداری اینترنتی  ..  ۳۶

۲-۲) : وفاداری مشتریان  .  ۳۷

۲-۲-۱) مقدمه  .  ۳۷

۲-۲-۲) رضایت و وفاداری  ..  ۳۸

۲-۲-۳) جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری  .  ۳۹

۲-۲-۴) عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری  .  ۴۳

۲-۲-۴-۱) هزینه های تغییر (switching costs)  .  ۴۳

۲-۲-۴-۲) عوامل دموگرافیک  ..  ۴۳

۲-۲-۴-۳) رضایت کلی (Overal satistaction)  .  ۴۴

۲-۲-۴-۴) اثر سازگاری Compatibility effect  ۴۵

۲-۲-۵) انواع وفاداری  .  ۴۶

۲-۲-۶) وفاداری الکترونیکی    ۴۷

۲-۳) رابطه بین وفاداری مشتریان و بانکداری الکترونیک    ۴۸

۲-۳-۱) رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری بانکی    ۴۸

۲-۳-۱-۱) سودآوری حاصل از خرید بیشتر  ..۴۸

۲-۳-۱-۲) سودآوری حاصل از کاهش هزینه های عملیاتی  . ۴۸

۲-۳-۱-۳) سودآوری حاصل از جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان وفادار  .  ۴۸

۲-۳-۱-۴) سودآوری حاصل از افزایش قیمت فروش    ۴۹

۲-۴ استنتاج از مباحث نظری و چارچوب تئوریک تحقیق..۴۹

بخش دوم : پیشینه تحقیق    ۵۱

۲-۳-۱) مقدمه    ۵۱

۲-۳-۲) تحقیقات انجام شده  ..  ۵۱

۲-۳-۲-۱) تحقیقات انجام شده در خارج کشور  .  ۵۱

۲-۳-۲-۲) تحقیقات انجام شده در داخل کشور  .. ۵۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.