فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی دیدگاه‌های تربیتی در سیاست‌نامه خواجه نظام‌الملک طوسی و تأثیر آن بر اندیشه آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی دیدگاه‌های تربیتی در سیاست‌نامه خواجه نظام‌الملک طوسی و تأثیر آن بر اندیشه آموزشی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی دیدگاه‌های تربیتی در سیاست‌نامه خواجه نظام‌الملک طوسی و تأثیر آن بر اندیشه آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی آرای تربیتی سیاست نامه ی خواجه نظام الملک توسی

۱-۵-پیشینه‌ی تحقیق۷

فصل دوّم:مبانی نظری

۲-۱-معنای لغوی واصطلاحی واژه‌ی تربیت.۱۱

۲-۲-تعریف تربیت۱۳

۲-۳-تعاریف سازگاربانگرش دینی۱۳

۲-۴-تربیت ازمنظرقرآن۱۵

۲-۵-رابطه‌ی اخلاق وسیاست..۱۷

۲-۶-هدف تربیت..۲۱

۲-۷-ارتباط بین مقوله‌های فلسفی وجنبه‌های مختلف تعلیم وتربیت۲۳

۲-۸-تعریف علم تعلیم وتربیت(آموزش وپرورش)..۲۳

۲-۹-علم تعلیم وتربیت۲۴

۲-۱۰-ویژگی‌های علم تعلیم وتربیت۲۶

۲-۱۱-آراءتربیتی درسده‌های میانه..۲۸

۲-۱۲-استفاده ازپندواندرزدرتربیت متربّیان‌۲۹

۲-۱۲-۱-قرآن و روش موعظه و پند و اندرز..۲۹

۲-۱۲-۲-شرایط لازم برای موعظه و پند و اندرز۲۹

۲-۱۳-تشکیل خانواده وبایدونبایدهای تربیتی..۳۲

۲-۱۳-۱-پذیرش مسئولیت شکست وجبران کمبودهای والدین ۳۳

۲-۱۳-۲-شناسایی کاستی‌ها وتلاش درجهت رفع آنها ..۳۴

۲-۱۳-۳-انضباط ومهربانی۳۴

۲-۱۳-۴-تفاوت بین سخت‌بودن با ناتوانی۳۵

۲-۱۴-تعلیم وتربیت..۳۵

۲-۱۴-۱-معنای تربیت درمنظراسلام.۳۷

۲-۱۴-۲-تعلیم وتربیت واهمیت آن درجامعه‌ی اسلامی.۳۸

۲-۱۴-۳-معنای تربیت ازمنظرمکاتب وادیان درغرب..۴۰

۲-۱۵-حکمت نظری وعملی۴۳

۲-۱۵-۱-غایت هستی..۴۴

۲-۱۵-۲-غایت زندگی انسان۴۵

۲-۱۵-۳-خودیابی زمینه‌ی خدایابی..۴۶

۲-۱۵-۳-۱-استنتاج..۴۶

۲-۱۵-۳-۲-رشدوهدایت بندگان،فرجام رحمت الهی.۴۷

۲-۱۶-تربیت ازمنظردین..۴۷

۲-۱۶-۱- امکان تربیت۴۸

۲-۱۶-۲- حدودتربیت.۴۹

۲-۱۶-۳- منزلت تربیت..۵۱

۲-۱۶-۳-۱-تأمل درماهیّت امررسالت.۵۳

۲-۱۶-۳-۲-تأمل درمعنای احیای نفس..۵۴

۲-۱۶-۳-۳-ارزیابی معناوگستره‌ی هدایت.۵۵

۲-۱۶-۳-۴-تربیت ومعنای برترین میراث.۵۶

۲-۱۷-ساحت‌های تربیتی۵۷

۲-۱۷-۱-تربیت تکوینی ۵۷

۲-۱۷-۲-تربیت شرعی۵۸

۲-۱۸-فلسفه‌ی تربیت..۵۹

فصل سوّم:زندگی‌نامه‌ی خواجه‌نظام‌الملک‌توسی

۳-۱-زندگی‌نامه‌ی‌ خواجه‌نظام‌الملک‌توسی۶۲

۳-۲-اوضاع سیاسی – اجتماعی عصرسلجوقیان.۶۶

۳-۲-۱-آلپ‌ارسلان۶۷

۳-۲-۲-ملک‌شاه..۶۷

۳-۳-سبک وشیوه‌ی نگارش کتاب.۶۹

۳-۴-القاب.۷۴

۳-۵-آثارنظام‌الملک۷۴

۳-۶-خاندان نظام‌الملک۷۵

۳-۷-نقش نظام‌الملک درنظامیه.۷۶

۳-۱۱-اقدامات برجسته‌ی خواجه‌نظام..۷۸

..

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.