فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی طراحی مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژیهای توسعه برند در بازارهای رقابتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی طراحی مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژیهای توسعه برند در بازارهای رقابتی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی طراحی مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژیهای توسعه برند در بازارهای رقابتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه استخراج مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژی های توسعه برند
بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. ۱۲
تعریف برند. ۱۲
تعریف مدیریت برند. ۱۳
تفاوت برند و محصول. ۱۴
مدیریت استراتژیک برند. ۱۷
ارزش ویژه برند. ۱۹
روش های ارزیابی برند. ۲۰
تئوری های ارزش ویژه برند. ۲۲
تئوری ارزش برند کلر. ۲۲
آگاهی از برند. ۲۳
وسعت و عمق آگاهی از برند. ۲۴
مزیت های آگاهی از برند. ۲۵
تصویر ذهنی از برند. ۲۵
برجستگی برند. ۲۷
عملکرد برند. ۲۸
تصویرسازی ذهنی از برند. ۲۸
قضاوت نسبت به برند. ۳۰
احساسات نسبت به برند. ۳۱
همنوایی با برند. ۳۲
نقاط اشتراک و نقاط افتراق. ۳۳
وفاداری به نام تجاری. ۳۵
سبد برند. ۳۵
ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری. ۳۵
ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. ۳۶
محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. ۳۷
بسط برند. ۳۸
مفهوم کلاسیک نام تجاری. ۳۹
شرایط تعمیم برند. ۳۹
رعایت تناسب در تعمیم برند. ۴۰
چک لیست تصمیم به تعمیم برند. ۴۱
انواع بسط نام تجاری. ۴۲
فشار بر نام تجاری از طریق بسط. ۴۸
واکنش عمومی به بسط نام تجاری. ۴۹
چند خطای کلاسیک. ۵۰
پیش بینی خطر کردن های بسط. ۵۱
هویت برند. ۵۱
ابعاد هویت. ۵۲
منشور هویت. ۵۳
ممیزی برند. ۵۶
عناصر برند. ۵۶
نام برند. ۵۸
URL. 59
لوگو و نماد. ۶۰
کاراکترها. ۶۰
شعار. ۶۱
طنین. ۶۱
بسته بندی. ۶۱
کیفیت و ارزش ادراک شده. ۶۳
برچسب های خصوصی. ۶۴
راهبرد برند مشارکتی. ۶۵
بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین. ۶۸
الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر. ۶۹
ب)تحقیقات فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ. ۸۰
ج)تحقیقات دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی. ۸۷
ه) تحقیقات مارک بتی. ۹۶
و)تحقیقات مارتین رول. ۱۰۰
ز)تحقیقات ابوالکادر بورباب و محمد بوکیلی. ۱۰۲
ح)تحقیقات آندریس استربینگر. ۱۱۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 