فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان وفاداری مشتریان و عوامل تقویتکننده آن در بازار رقابتی (رضا راهمی گلسفیدی ۹۲-۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان وفاداری مشتریان و عوامل تقویتکننده آن در بازار رقابتی (رضا راهمی گلسفیدی ۹۲-۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان وفاداری مشتریان و عوامل تقویتکننده آن در بازار رقابتی (رضا راهمی گلسفیدی ۹۲-۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه وفاداری مشتریان(رضاراهمی گلسفیدی۹۲-۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه شامل ۷ سوال در طیف پنج گزینه ای لیکرت برای سنجش وفاداری مشتریان استفاده شد. در ضمن پرسش نامه استاندارد می باشد که در زیر به صورت جدول نشان داده می شود
جدول ۳- ۱ بررسی پرسشنامه های تحقیق
| ردیف | متغییر های تحقیق | شاخص ها |
| ۲ | وفاداری مشتریان
(وابسته) |
از سوال ۲۰ الی ۲۶ |
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 