فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه شامل ۵ سازه اصلی قابلیتهای زیرساختی، قابلیتهای مشتری، کیفیت اطلاعات مشتری، عملکرد ارتباط با مشتری و عملکرد کلی بانک با ۵۷ سؤال میباشد. برای پاسخدهی به سؤالات پرسشنامه به دلیل استفاده از مدل چانگ از طیف ۷ بخشی لیکرت استفاده شده است که پاسخها در طیف خیلی خوب(۷) تا خیلی ضعیف(۱) طبقهبندی شدهاند. ساختار پرسشنامه در جدول(۳-۱) نشان داده شده است.
جدول ۳-۱ متغیرهای مدل تحقیق
| سازه اصلی | متغیر | تعداد سؤال | منابع |
|
قابلیتهای زیرساختی |
تکنولوژی | ۱۲ | لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، موازو(۲۰۰۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، دیامانتوپولوس و سوچن (۱۹۹۹)، ویلیامز (۲۰۰۳)،
اسکندری و همکاران(۱۳۸۹)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۰)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، عباسی و ترکمنی(۱۳۸۹)، حسنقلیپور و همکاران(۱۳۹۱)، جراحی و همکاران(۱۳۸۸)، ایرانژاد پاریزی(۱۳۸۷) |
| منابع انسانی | ۸ | لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،
امیری(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸) |
|
| منابع کسبوکار | ۶ | پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،
اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸) |
|
| فرهنگ | ۳ | سوور(۱۹۹۳)، لیندگرین(۲۰۰۶)، شیاح(۲۰۰۵)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، حسنقلیپور و همکاران(۱۳۹۱)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰) | |
| مدیریت دانش و یادگیری | ۳ | سین و همکاران(۲۰۰۵)،
سوور(۱۹۹۳)، روحالامینی و ونکاتش(۲۰۱۱)، چان و ال پی (۲۰۱۱)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹) |
|
|
قابلیتهای مشتری |
مشتریمداری | ۶ | برتهون و همکاران (۲۰۱۲)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، گریو و آلبرز (۲۰۰۶)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اسکندری و همکاران(۱۳۸۹) |
| متمایزسازی مشتریان | ۳ | چن(۲۰۰۳)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹) | |
| درک متقابل با مشتری | ۶ | زینلداین (۲۰۰۵)، چن(۲۰۰۳)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،
امیری(۱۳۸۸)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰) |
|
| کیفیت اطلاعات مشتری | ۲ | هانتر (۲۰۰۷)، مولر و نیفلر(۲۰۱۱)، هیل(۲۰۰۹)، راه و همکاران (۲۰۰۵)،
ابراهیمی(۱۳۸۸) |
|
| عملکرد ارتباط با مشتری | ۳ | کوتلر(۲۰۰۳)، روست و همکاران(۲۰۰۲)، کی ناک(۲۰۰۳)، هیل(۲۰۰۹)، پنگ و همکاران (۲۰۰۹) | |
| عملکرد کلی بانک | ۵ | هانتر(۲۰۰۷)، لیندگرین(۲۰۰۶)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)،
رانجان و باتناگار(۲۰۰۹)، دشپانده و همکاران(۱۹۹۳)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، سالارزهی و امیری(۱۳۹۰) |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 