فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در ارتقای کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های  CRM (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه شامل ۵ سازه اصلی قابلیت‌های زیرساختی، قابلیت‌های مشتری، کیفیت اطلاعات مشتری، عملکرد ارتباط با مشتری و عملکرد کلی بانک با ۵۷ سؤال می‌باشد. برای پاسخ‌دهی به سؤالات پرسشنامه به دلیل استفاده از مدل چانگ از طیف ۷ بخشی لیکرت استفاده شده است که پاسخ‌ها در طیف خیلی خوب(۷) تا خیلی ضعیف(۱) طبقه‌بندی شده‌اند. ساختار پرسشنامه در جدول(۳-۱) نشان داده شده است.

جدول ۳-۱ متغیرهای مدل تحقیق

سازه اصلی متغیر تعداد سؤال منابع

قابلیت‌های زیرساختی

تکنولوژی ۱۲ لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، موازو(۲۰۰۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، دیامانتوپولوس و سوچن (۱۹۹۹)، ویلیامز (۲۰۰۳)،

اسکندری و همکاران(۱۳۸۹)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۰)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، عباسی و ترکمنی(۱۳۸۹)، حسنقلی‌پور و همکاران(۱۳۹۱)، جراحی و همکاران(۱۳۸۸)، ایرانژاد پاریزی(۱۳۸۷)

منابع انسانی ۸ لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

امیری(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)

منابع کسب‌وکار ۶ پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)

فرهنگ ۳ سوور(۱۹۹۳)، لیندگرین(۲۰۰۶)، شیاح(۲۰۰۵)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، حسنقلی‌پور و همکاران(۱۳۹۱)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)
مدیریت دانش و یادگیری ۳ سین و همکاران(۲۰۰۵)،

سوور(۱۹۹۳)، روح‌الامینی و ونکاتش(۲۰۱۱)، چان و ال پی (۲۰۱۱)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)

قابلیت‌های مشتری

مشتری‌مداری ۶ برتهون و همکاران (۲۰۱۲)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، گریو و آلبرز (۲۰۰۶)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اسکندری و همکاران(۱۳۸۹)
متمایزسازی مشتریان ۳ چن(۲۰۰۳)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)
درک متقابل با مشتری ۶ زینلداین (۲۰۰۵)، چن(۲۰۰۳)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

امیری(۱۳۸۸)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)

کیفیت اطلاعات مشتری ۲ هانتر (۲۰۰۷)، مولر و نیفلر(۲۰۱۱)، هیل(۲۰۰۹)،  راه و همکاران (۲۰۰۵)،

ابراهیمی(۱۳۸۸)

عملکرد ارتباط با مشتری ۳ کوتلر(۲۰۰۳)، روست و همکاران(۲۰۰۲)، کی ناک(۲۰۰۳)،  هیل(۲۰۰۹)، پنگ و همکاران (۲۰۰۹)
عملکرد کلی بانک ۵ هانتر(۲۰۰۷)،  لیندگرین(۲۰۰۶)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)،

رانجان و باتناگار(۲۰۰۹)، دشپانده و همکاران(۱۹۹۳)،

دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، سالارزهی و امیری(۱۳۹۰)

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.