فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در فرآیند آموزشی (کرمی ۱۳۸۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در فرآیند آموزشی (کرمی ۱۳۸۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در فرآیند آموزشی (کرمی ۱۳۸۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی)کرمی (۱۳۸۱)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه راهبردهای یادگیری توسط کرمی (۱۳۸۱) ساخته شد که راهبردهای شناختی و فراشناختی را میسنجد. این پرسشنامه از ۸۶ ماده تشکیل شده که ۴۹ ماده آن مربوط به راهبردهای شناختی و ۳۷ ماده دیگر مربوط به راهبردهای فراشناختی است. شیوه پاسخگویی به مادهها به صورت پیوستاری از صفر تا ۹ است. راهبردهای شناختی به سه زیر مجموعه تکرار یا مرور، بسط یا گسترش معنایی و سازماندهی و راهبردهای فراشناختی به دو مجموعه دانش و کنترل خود و دانش و کنترل فرایند تقسیم شدهاند. هر یک از زیرمجموعههای راهبردهای شناختی به دو دسته ویژه تکالیف ساده و ویژه تکالیف پیچیده تقسیم شدهاند. زیر مجموعههای راهبردهای فراشناختی، دانش و کنترل خود به گروههای کوچک تقسیم نشدهاند ولی راهبردهای دانش و کنترل فرایند به سه دسته شامل برنامهریزی، کنترل و ارزشیابی و نظمدهی تقسیم شده است که مجموعه این ۱۰ راهبرد مجموعه راهبردهای یادگیری را تشکیل میدهد.
در جدول ۳-۵ سؤالهای مربوط به هر یک از راهبردها آورده میشود.
جدول۳-۵- سوال های مربوط به هریک از راهبردهای شناختی و فراشناختی
| راهبردها | شماره پرسش ها | ||
| راهبردهای
شناختی |
تکرار یا مرور | تکرار و مرور ویژه مطالب ساده و پایه | ۸۱- ۸۰- ۷۶- ۵۸- ۴۹- ۴۳- ۳۳- ۲۷- ۲۴-۳ |
| تکرار و مرور ویژه مطالب پیچیده | ۷۷- ۷۴- ۷۲- ۶۷- ۵۷- ۵۵- ۳۶- ۳۵- ۲۵- ۱۳ | ||
| بسط معنایی | بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف ساده و پایه | ۶۸- ۶۶- ۶۰- ۵۹- ۱۸- ۱۶- ۴- ۱ | |
| بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف پیچیده | ۷۹- ۷۳- ۷۰- ۶۹- ۵۳- ۵۱- ۴۱- ۴۰- ۲۲- ۵ | ||
| سازماندهی | سازماندهی معنایی ویژه تکالیف پیچیده | ۵۲- ۳۷- ۲۶- ۳۲ | |
| سازماندهی معنایی ویژه تکالیف پیچیده | ۵۶- ۴۷- ۲۹ -۱۷ -۱۲-۷ -۲ | ||
| راهبرد های
فراشناختی |
دانش و کنترل خود | تعهد، نگرش و توجه | ۸۶ – ۸۳ -۶۲ -۶۱ -۵۴ -۴۶ -۳۴ -۲۸ -۱۱ |
| دانش و کنترل فرایند | برنامه ریزی | ۷۸-۶۵ – ۶۴ -۵۰-۴۵ -۴۲- ۳۰ -۱۹-۱۵-۱۰-۸-۶ | |
| ارزشیابی | ۸۵-۸۲– ۷۵ –۷۱– ۴۴-۳۹ -۳۸– ۳۲-۳۱- ۲۱-۱۴-۹ | ||
| نظم دهی | ۸۴- ۶۳- ۴۸ – ۲۰ | ||
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 