فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان بانکی (یحیی رضایی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان بانکی (یحیی رضایی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان بانکی (یحیی رضایی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک (یحیی رضایی۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان که بصورت محقق ساخته (یحیی رضایی(۱۳۹۳ )میباشد دارای ۲۷ سؤال میباشد و بر اساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت اندازهگیری شده است و دارای ۶ خرده مقیاس میباشد؛ عامل انتظار عملکرد یا سودمندی ادراک شده مشتمل بر ۶ سؤال، عامل انتظار تلاش یا سهولت استفاده ادراک شده مشتمل بر ۵ سؤال، عامل قصد رفتاری یا قصد استفاده مشتمل بر ۴ سؤال، عامل نفوذ اجتماعی مشتمل بر ۴ سؤال، عامل اعتماد مشتمل بر ۵ سؤال و عامل استفاده واقعی مشتمل بر ۳ سؤال میباشد. با توجه به اینکه در مقیاس لیکرت اندازهگیری پاسخها به صورت کیفی است، لذا برای تبدیل آنها به پاسخهای کمی از گزینههای اعداد ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ استفاده میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 