فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با بهره‌گیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با بهره‌گیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با بهره‌گیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی  با رویکرد تحلیل شبکه فازی(رمضانی و همکاران)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در رشته مدیریت فناوری اطلاعات

این پرسشنامه توسط علی رمضانی و همکاران ۱۳۹۱ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.پرسشنامه با هدف الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی دانشگاهها بر اساس مقایسات زوجی طراحی گردیده است. و در اختیار تعدا ۷ نفر از خبرگان حوزه یادگیری الکترونیکی قرار گرفت . داده های جمع آوری شده از پرسشنامه با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه فازی مورد پردازش قرار گرفت .که مولفه های اصلی به ترتیب الویت عبارتند از :۱-کیفیت اطلاعات  ۲- کیفیت خدمات  ۳- کیفیت سیستم و زیر ساخت  -۴ عوامل پشتیبانی -۵خصوصیات استاد -۶ خصوصیات دانشجو  ۷ -عوامل محیطی .

جدول۳-۱ مولفه هاو شاخص های سنجش موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی دانشگاهها

مولفه های سنجش شاخص ها منابع

کیفیت سیستم و زیر ساخت

Holsapple & Lee Post ,2006; Roca et al, 2006, Wang et al ,2007; Liaw ,2008; Ozkan & Koseler ,2009;Wang & Wang ,2009;Ramayah et al,2010; McGill & Klobas ,2009.

سهولت دسترسی Holsapple and Lee-Post, 2006
زمان پاسخگویی Cho et al,2009; Lin ,2007; Pituch and Lee,2006

میزان شخصی سازی Ssemugabi and De Villiers ,2007; Piccoli et al,2001;Shee and Wang ,2008
سهولت استفاده Sun et al. (2008), Shee and Wang (2008), Holsapple and Lee-Post (2006)

کیفیت اطلاعات و محتوا

Holsapple & Lee Post ,2006:Wang, et al, 2007;

Ozkan & Koseler,

۲۰۰۹; Delone &

McLean, 2003; Petter&

McLean, 2009; Wang

& Wang, 2009; Wang

& Liao, 2008 Ramayah, et al, 2010

مطالب مرتبط Wang, et al, 2007; Avison & Fitzgerald, 2006;

Rabaa, 2009; Au, et al, 2008

به روز بودن اطلاعات Shee and Wang, 2008; Holsapple  and Lee-Post ,2006
دقت و وضوح مطالب Holsapple and Lee-Post ,2006
مدیریت و برنامه ریزی درسی Holsapple and Lee-Post ,2006
ارزیابی Khan ,2005
جامع بودن

Wang, et al, 2007; Ozkan & Koseler, 2009; Lin,

۲۰۰۷; Bolliger, et al,2010; Oztekin, et al, 2010;

Delone & McLean, 2003; Wang & Liao, 2008;

کیفیت خدمات

Wang, et al. 2007;

Ozkan & Koseler,

۲۰۰۹; Delone &

McLean, 2003; Petter &

McLean, 2009; Wang

& Wang, 2009;

Andrade, & Bunker,

۲۰۰۹; Ramayah, et al.2010

قابلیت اطمینان و اعتماد Shee and Wang ,2008; Holsapple and Lee-Post ,2006
پاسخگویی Cho et al,2009; Lin  ,۲۰۰۷; Pituch and Lee ,2006
سازماندهی مناسب

Volery and Lord ,2000

ویژگی های دانشجو

Selim, 2007

Sun, et al. 2008

Liaw, Huang And Chen  ,۲۰۰۷

Ozkan & Koseler,2009

خــــــود کارامدی یا خود سودمندی رایانه و اینترنت Picolli et al ,2001; Zaharias and Poulymenakou  ,۲۰۰۳; Granic  ,۲۰۰۸; Hiltz and

Johnson  ,۱۹۹۰;Sun et al.  ,۲۰۰۸

نگرش نسبت به یادگیرندی الکترونیکی Torkzadeha and Van Dykeb  ,۲۰۰۲; Garcia, Schiaffino, and Amandi  ,۲۰۰۸; Levy  ,۲۰۰۷; Selim  ,۲۰۰۷; Piccoli et al ,2001
انگیزه Holsapple and Lee-Post  ,۲۰۰۶; Hiltz  ,۱۹۹۳
تمرکز بر تعامل Islas et al ,2007; Khan ,2005; Webster and Hackley ,1997

ویژگی های استاد

Dillon& Gunawardena  ,۱۹۹۵،

Volery & Lord 2000

Soong Et Al

Selim, 2007

Sun, et al. 2008

Liaw, Huang And Chen  ,۲۰۰۷

Ozkan & Koseler,2009

پاسخ به موقع Sun et al ,2008; Arbaugh, 2002; Chiu et al, 2007; Liaw et al, 2007
خود کارآمدی و خودسودمندی Sun et al ,2008
تمرکز بر تعامل Picolli et al,2001;Levy  ,۲۰۰۷
کنترل بر روی فناوری Volery and Lord  ,۲۰۰۰, Webster and Hackley  ,۱۹۹۷
نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی

Torkzadeha and Van Dykeb  ,۲۰۰۲, Garcia, Schiaffino, and Amandi  ,۲۰۰۸, Levy  ,۲۰۰۷, Selim  ,۲۰۰۷, Piccoli et al.  ,۲۰۰۱
عوامل پشتیبانی کننده

Ozkan & Koseler,2009;

Selim, 2007;

Govindasamy

Benigno & Trentin  ,۲۰۰۰

حمایت های مالی Agarwal and Venkatesh  ,۲۰۰۲
مسائل فرهنگی و اجتماعی Khan ,2005
تمایلات اجتماعی و سیاسی Khan ,2005
عوامل محیطی ارتباطات همزمان Agarwal and Venkatesh  ,۲۰۰۲
دسترسی به منابع آنلاین Picolli et al,2001;Levy  ,۲۰۰۷

با استفاد از روش تحلیل شبکه فازی مولفه ها و شاخص های انتخاب شده رتبه بندی می گردند .در زیر خلاصه ای از روشهای تصمیم گیری چند معیاره بیان می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.